Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• The_mark
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-10-2014
Beste mede tweakers,

Ik heb een OCZ voeding van 600 wat in mijn pc zitten.
Gisteren toen ik mijn pc aan wou doen maakte de pc een tikken geluid en starte deze niet op :'( .

Mijn led lampjes van van de reset knop en de power knop knipperde elke keer om de 2 seconden.
De ventilatoren bewogen steeds een stukje en stopte ook weer(een soort hik ups) maar niks starte door.

Ik heb de voeding uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt, nu werkt alles wel weer maar is dit een teken dat mijn voeding eerdaags stuk zal gaan? |:(

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:31
Het zou kunnen dat door het stof je fan vast stond waardoor de voeding niet verder aan ging?
Is gokken, je had hem open kunnen maken en toen op kunnen startten om te zien wat er zou gebeuren.
Maar ikzelf zou hem iig niet meer vertrouwen en voor een nieuwe kijken.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• The_mark
quote:
Arunia schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:20:
Het zou kunnen dat door het stof je fan vast stond waardoor de voeding niet verder aan ging?
Is gokken, je had hem open kunnen maken en toen op kunnen startten om te zien wat er zou gebeuren.
Maar ikzelf zou hem iig niet meer vertrouwen en voor een nieuwe kijken.
De fan stond niet vast want deze bewoog met elke tik ongv 1 slag
Maar na het compleet schoonmaken (helemaal uit elkaar gehaald)
werkt deze nog wel.

Is dit brand gevaarlijk i.v.m kortsluiting?

• The_mark
Bump. :?
Ik durf me pc namelijk niet te gebruiken nu

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:31
Mijn advies is om de voeding te vervangen.
Kijk even wat er in je pc allemaal zit en koop een nieuwe voeding. Vaak is 480 al meer dan genoeg van een goed merk.

Als je voeding eenmaal heeft zitten bokken, dan heb je altijd de kans dat je voeding de rest van je pc ook sloopt als hij gaat.

anders moet je hem gewoon doormeten.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• The_mark
Thxs voor de informatie!
quote:
Arunia schreef op donderdag 26 september 2013 @ 06:55:
Mijn advies is om de voeding te vervangen.
Kijk even wat er in je pc allemaal zit en koop een nieuwe voeding. Vaak is 480 al meer dan genoeg van een goed merk.

Als je voeding eenmaal heeft zitten bokken, dan heb je altijd de kans dat je voeding de rest van je pc ook sloopt als hij gaat.

anders moet je hem gewoon doormeten.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True