Hoi,
Lastige vraag, ik heb gezocht maar nog niet echt een goed antwoord kunnen vinden.
Systeem:
Goed volgende gebeurt vandaag (2 keer reeds) PC draait na herstart. maar ik start Company of Heroes.
Laad me game en dan gebeurt het.
Me schermen (2 stuks) gaan op zwart geen signaal meer.
Binnen in de PC kast zie ik het volgende CPU led brandt en GPU led brandt, pc lijkt verder te draaien. maar beeld heb ik niet meer en ik kan ook niks meer verder want ik kan niets zien. ik heb de kabels na gekeken en dat mocht niet helpen.
Zover ik kan zien met Speedfan, GPU-Z geen bijzondere temperaturen of over belasting.
Ik heb een gevoel dat het de voeding is maar durf het niet met zekerheid te zeggen en hoop hier een beetje op tips/oplossingen?
Lastige vraag, ik heb gezocht maar nog niet echt een goed antwoord kunnen vinden.
Systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Sapphire VAPOR-X HD 4890 2GB GDDR5 PCI-E OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Western Digital Green WD30EZRX, 3TB | € 106,96 | € 106,96 |
| 1 | CM Storm Trooper | € 126,20 | € 126,20 |
| 4 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 139,- | € 556,- |
| 1 | Samsung SH-222AL Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Enermax Liberty DXX 620W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Conrad multikaartlezer | -- | -- |
| 1 | Creative Inspire 5700 (5.1) | -- | -- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.066,67 | |
Goed volgende gebeurt vandaag (2 keer reeds) PC draait na herstart. maar ik start Company of Heroes.
Laad me game en dan gebeurt het.
Me schermen (2 stuks) gaan op zwart geen signaal meer.
Binnen in de PC kast zie ik het volgende CPU led brandt en GPU led brandt, pc lijkt verder te draaien. maar beeld heb ik niet meer en ik kan ook niks meer verder want ik kan niets zien. ik heb de kabels na gekeken en dat mocht niet helpen.
Zover ik kan zien met Speedfan, GPU-Z geen bijzondere temperaturen of over belasting.
Ik heb een gevoel dat het de voeding is maar durf het niet met zekerheid te zeggen en hoop hier een beetje op tips/oplossingen?