Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• marty830
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Toen ik vandaag op Google Play een app wou installeren viel me op dat er een nieuw apparaat toegevoegd is aan mijn account.

Het gaat om een Samsung GT-I9300 (Galaxy S III), geregistreerd op 15 juli 2013 en laatst gebruikt op 16 september 2013. Ikzelf heb een Sony, geen Samsung.

Is er een fout opgetreden in de database of heeft iemand toegang gehad tot mijn account? Het laatste lijkt me raar, aangezien ik "two-factor authentication" gebruik en mijn Gmail account ook geen ongewone activiteit toont.

Aangezien je geen toestellen uit je account kan verwijderen, weet ik momenteel niet echt wat ik best kan doen... Iemand tips om dit verder uit te zoeken?

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Misschien heb je ooit tijdelijk een apparaat gebruikt? Ik heb pas een toestel moeten testen en daarvoor gebruikte ik mn account ook. Tja, nu staat ie er in. Dat is iets wat je vaak niet bedenkt als je dat doet dus ik zat ook even na te denken.

• marty830
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dat had gekund, maar het feit dat er twee maand zit tussen de registratiedatum en het laatste gebruik vind ik raar. Ik ben er ook vrij zeker van dat ik mijn Google account de laatste twee maand niet op een ander toestel heb gebruikt.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Zou voor de zekerheid toch het wachtwoord even wijzigen. Dan weet je in ieder geval zeker dat ongeacht of dat toestel toegang had, hij dat nu niet meer heeft.
Daarna kun je het device verbergen.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 23-09-2013 10:49 ]