ISDN ... welke aansluiting ??

Pagina: 1
Acties:

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Ik wil nu thuis ook ISDN hebben (in afwachting op de kabel. :( )
Welke kan ik het beste pakken.
(Het mag eigenlijk NIKS kosten ... ;) )
Ik wil mijn ISDN-aansluiting combineren met de:

WebVox
Eenvoudige huiscentrale (adapter) voor uw huidige apparatuur inclusief ISDN-modem waardoor u gelijktijdig kunt internetten en bellen.
Prijs fl 199,00 (€ 90,30)

Clip21
Eenvoudige huiscentrale (adapter) waarop u uw huidige apparatuur kunt aansluiten.
Prijs fl 189,00 (€ 85,76)

Quattrovox
Een huiscentrale (adapter) waarmee u uw huidige apparatuur, zoals telefoon en fax, kunt blijven gebruiken.
Prijs fl 379,00 (€ 171,98)

NetCard*
Deze modemkaart heeft u nodig als uw computer nog niet is uitgerust met een ISDN modem; informeer eventueel bij uw computerleverancier
Prijs fl 129,00 (€ 58,54)

*Let op: de NetCard kan niet door de monteur worden geinstalleerd.
Alvast bedankt !

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

De webvox doet alles in een. Dat is dus de voordeligste oplossing. Anders kan je bijvoorbeeld de quattrovox combineren met een isdn-kaart voor in je PC, zodat je ook nog steeds je oude toestellen kan blijven gebruiken...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Dus met de Webvox heb ik ook weer andere toestellen nodig ?? :(

Verwijderd

De webvox heeft ook twee analoge poorten!!!

Verwijderd

webvox is wel mooi. Jammer alleen dat het alleenin windows goed werkt. That is 98. Voor de rest moet je analoge punten dan dus vanaf je pc moeten worden getrokken. Dus een isdn kbel na het nt1 kastje naar je webvox en vanaf je webvox kunnen er twee analoge poorten worden getrokken. Niet echt een optie als je op zolder zit dus.

Voor de mooiste oplossing is nog steeds quatrovix icm netcard.

NIET TIPTEL CLIP NEMEN!!!!! kloteding. Kunnen per poord geloofik maar 1 toestel aan..

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 10:24 schreef Serum het volgende:
Dus met de Webvox heb ik ook weer andere toestellen nodig ?? :(
nee
met webvox kanje je gewone teostellen aansluiten.

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Mijn formulering was inderdaad vrij krom. Met de webvox kan je je huidige toestellen houden, en via ISDN internetten met hetzelfde kastje. Je hoeft dan dus geen extra kaart in de PC te zetten enzo. Anderzijds werkt het niet bij alle OS's en moet je vanaf de plek waar de webvox staat/hangt de rest van de toestellen aansluiten.
De mooiste van deze oplossingen blijft de quattrovos met ISDN kaart in je PC.

Hoewel je natuurlijk ook over kan stappen naar draadloos. Daar ligt nu ook een mooie aanbieding van bij de KPN...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Klopt! voor 699 (klinkt hoog is het niet). Heb je een draadloze centrale voor dect handsets en een draadloze dect modem (alleen enkel inbellen). Nu klintk het duur maar als j een qvox koopt. Een draadloos setje, een isdnmodem ben je duurder uit. Op die centrale zitten btw ook nog twee analoge aansluitingen. Standaard GEEN handsets bijgeleverd. Maar die zijn er al vanaf 249,-

Verwijderd

Als je toch een kabel naar je pc moet trekken dan maakt het weinig uit of je een qvox met ISDN kaart of webvox neemt en heb je aan twee analoge poorten zat dan zou ik de webvox( goedkoper ) nemen. Trek dan gewoon een stukje UTP en plaats de NT1 bij de pc, over de overige aders 3 paartjes kun je je analoge poortjes terugvoeden naar het invoerpunt.
Pagina: 1