Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung 42F5000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik vroeg mij af of de Samsung 42 inch F5000 dezelfde paneel gebruikt als de 32 inch en 46 inch versie van hetzelfde type model. De reden waarom ik dit graag zou willen weten heeft voornamelijk met het gamen te maken. Ik had namelijk begrepen dat Samsung voor de 42 inch versie een andere soort paneel gebruikt die afkomstig is van Samsung, waardoor de input lag aanzienlijk hoger wordt. Om een miskoop te voorkomen zou ik graag willen weten of de gemeten input lag (uit reviews) ook voor 42 inch versie geldt?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:06:
Ik had namelijk begrepen dat Samsung voor de 42 inch versie een andere soort paneel gebruikt die afkomstig is van Samsung, waardoor de input lag aanzienlijk hoger wordt.
Waar heb je dit gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
Op AV en AVS forum.

• Dimens
Heb je een bron voor mij? Ik ben hier namelijk zeer benieuwd naar. Het paneel zelf zou namelijk niet voor een (veel) hogere input lag moeten zorgen. Of het paneel werkt dusdanig traag, dat het lijkt alsof het een hogere input lag heeft.

• pantslol
  • Laatst online: 17-11 15:43

• Dimens
Ik heb het eens gelezen en ik denk dat mikesoche van AVS de test niet goed heeft gedaan. Hij is de enige die het opmerkt en zegt dat het 32" model een hoge input lag heeft. In veel andere testen is te zien dat het 32" model niet zo'n hoge lag heeft.

Dat er een ander paneel in zit, dat kan waar zijn. De series 5 van Samsung doet aan paneel loterij met panelen van verschillende fabrikanten. Je weet van tevoren dus niet wat je krijgt.

• pantslol
  • Laatst online: 17-11 15:43
Van wat ik begreep kan die paneel loterij zorgen voor of een hoge of een lage input lag. Alleen deze thread op avs is het enige wat ik hierover heb gevonden en de reviews van de 32/39/42 F5000 zijn vrijwel allemaal positief over de lage inputlag.

• Dimens
pantslol schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 00:13:
Van wat ik begreep kan die paneel loterij zorgen voor of een hoge of een lage input lag. Alleen deze thread op avs is het enige wat ik hierover heb gevonden en de reviews van de 32/39/42 F5000 zijn vrijwel allemaal positief over de lage inputlag.
Ik kan niet bedenken hoe een ander soort paneel voor een hogere input lag kan zorgen. Volgens mij is het gewoon onzin.
Pagina: 1