Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:55
Hallo mede tweakers,

Omdat mijn nexus s Ontzettend slecht bereik heeft en traag is. Is het tijd voor nieuwe Smartphone.

Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke smartphone maar toch met een redelijke camera

Eisen

De eisen zijn vrij laag aangezien ik een Note 10.1 heb en die dagelijks meeneem , De multimedia en zwaardere apps zal ik daar op draaien.

- Android 4.1 (windows phone krijgt geen Blackberry messenger )
- Een redelijk goede camera
- Goed bereik
- Scherm groter of gelijk aan 4 inch

Gebruik

De telefoon gaat hoofdzakelijk gebruikt worden voor:

- whats app
- bellen
- Facebook
- Instagram
- Foto's maken op feestjes voor fb, instagram en whats App (geen serieuze heb een canon 600D)
- Standaard Apps ( NS, 9292, NU, etc. )

Ik ga mijn telefoon niet gebruiken voor films en games.

Budget

zo min mogelijk

Wat heb ik zelf gevonden ?

xperia P

+
Voldoet aan mijn eisen
goede camera
aantrekkelijke prijs

-

Mindere prestaties, Moet ik me zorgen maken dat hij snel traag wordt ?
kleine accu

ben benieuw naar jullie advies en hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Twerk

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:03
Je weet dat dit een model van dik anderhalf jaar oud is? Ook al is het scherm best Oke (qHD) is de processor zwaar verouderd. Misschien is dit ook iets: pricewatch: Sony Xperia M Zwart

minder hoge resolutie (maar je gaat er geen films op kijken), maar wel een veel snellere S4plus van Snapdragon!

Wil je een hogere resolutie en iets meer uitgeven, dan zou je eventueel deze kunnen nemen: pricewatch: Sony Xperia T Zwart.
720p scherm, evenals de S4plus(maar dan 50% hoger geklokt als de S4 in de Xperia M).

Succes!

edit: Je kan ook voor de nexus 4 of straks nexus 5 gaan. De nexus 4 heeft een quadcore variant van de Snapdragon S4 waar de Xperia's (geloof ik) een dualcore hebben ;)

[ Voor 11% gewijzigd door evanraalte op 22-09-2013 22:13 ]

Verwijderd

De camera van de Nexus 4 is niet al te denderend.

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:55
Bedankt voor de reacties, De nexus 4 is bij verlenging van mijn abbonement via belsimpel voor een hele mooie prijs te krijgen (goedkoper dan simonly tele 2 + los toestel) Echter maak ik mij een beetje zorgen om de camera ik wacht de nexus 5 af Als hij in Nederland voor een mooie prijs komt ga ik voor die.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 19:00
Ik denk dat de LG Optimus G bij de komst van de LG G2 (volgende week) behoorlijk goedkoper zal worden. Goeie quadcore processor en een 13 megapixel camera. Gaat nu voor rond de 380 nieuw, wellicht met een paar week onder de 300 euro?

Groningen