• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-02 20:26
Hoi,

Voor een bekende club moet ik ongevere 16 schermen aansluiten op een computer. Vanuit de computer worden er fimpjes afgespeeld en alle 16 schermen moeten hetzelfde beeld hebben. Sommige schermen hangen op een olange afstand en daar wil ik een HDMI extender gaan plaatsen (over UTP) om de afstand te overbruggen en op de extender weer een 1x4 splitter voor wat schermen. Vanaf de computer heb ik 2 HDMI outputs. Op de ene aansluiting komt de zojuist genoemde extender. En op de anere uotput wil ik een 1x8 splitter aansluiten.

Ik heb het hier getest met wat hdmi splitters uit china. Echter wordt het beeld op sommige bedekt met een rose of groene vloed.

Is er een max aantal HDMI schermen wat je kan aansluiten op een splitter? Kan je een splitter op een splitter aansluiten om de schermen uit te breiden?

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-01 15:26
Ik zou eerder naar een coax distribution-systeem kijken.
Dus je beelden uitzenden over een coax kabel. Dat scheelt in kosten (denk ik, hdmi is vrij duur over grote afstanden) en theoretisch heb je geen max aan aantal tv's.

Ik weet hier niet voldoende van af om je een product te kunnen adviseren, maar ik zou zeker ook eens in die richting zoeken ;)