Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pantslol
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11 15:43
Ik heb recent een ps3 aangeschaft voor GTA. Helaas besloot mijn 39 inch philips ermee op te houden en sinds de garantie al voorbij is en de reparatie duurder zou zijn als een nieuw toestel heb ik besloten een nieuw scherm te halen.

Ik wil er niet teveel geld voor uitgeven want ik kijk haast nooit tv, maar wil toch een redelijke kwaliteit. Na aardig wat reviews te lezen ben ik bij deze twee schermen uitgekomen. Het grote verschil is dat de F5000 geen smart tv is. Ik vroeg me af hoeveel dit voor invloed zal hebben op input lag (of dat dit uberhaupt invloed zal hebben) en of een review van een 42inch F5500 ook toepasbaar is op een 32inch F5500,

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nope heeft er geen invloed op zijn allebei hetzelfde 16ms. Zie hier
Tevens zijn de reviews bijna altijd ook toepasbaar op een grotere scherm in dit geval ook.

Heb je geen baat bij wat extra aansluitingen en smart tv (x2 cpu) zou ik tussen deze 2 tv's voor de F5000 gaan.

• pantslol
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11 15:43
Ik zie dat de 39inch F5000 maar een stukje duurder is als de 32inch F5500. Ik denk dat dat mijn keuze gaat worden als ik niks anders vind, Bedankt!