Driver van USB-stick verwijderd...

Pagina: 1
Acties:

• Lisanne2402
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12-2025
Beste Tweakers,

Hier een zeer, zeer blonde actie. 8)7 Ik geloof dat ik de driver van mijn Sigma USB flash drive hebt verwijderd. Eerder toonde de map van de USB stick altijd gewoon leeg. Nu laatst zag ik opeens een map staan, genaamd "DVR" (geloof ik.. zoiets). Ik gebruik niet als enige deze stick, dus ik dacht; deleten die hap. :F En nu leest mijn TV dus de stick niet meer (je ziet wel de files, maar als je ze opent herstart de tv of zegt hij dat hij die file niet kan lezen). Toen in de Mede8er, daar kan ik wel de eerste paar seconden afspelen maar dan nokt hij er tevens mee. En dus zo ook op de pc (geeft melding bij openen file).

Ik heb nu al flink lang online gezocht, maar ik kan sowieso de website van Sigma niet vinden, en als ik zoek op drivers voor de stick, dan denk ik dat ik drivers voor complete usb-hubs in de pc o.i.d. krijg.

Iemand een geniaal idee?!

B.v.d.! ;w

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Muts! :P
Nofi, altijd al eens op GoT willen zeggen als een dame iets fout deed en jij bent toevallig de eerste. Wel terecht overigens;)

Sigma is een merk dat kantoorartikelen levert. Je mag er dus vanuit gaan dat die stick niet door Sigma zelf gemaakt is ;)
Ik neem aan dat er geen belangrijke data op die stick staat die evt teruggehaald moet worden, maar dat ie gewoon weer moet werken? In voorkomend geval kun je hem vanuit de verkenner gewoon een format geven en dan zal je medi8or en je TV hem ook weer herkennen.

Overigens gok ik dat die DVR map van je TV af is gekomen. Timeshift gebruiken (live tv pauzeren) of iets opnemen wil zoiets nog wel eens veroorzaken.

[ Voor 12% gewijzigd door The Eagle op 22-09-2013 18:50 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Lisanne2402
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12-2025
Hoi Eagle,

Hoe bedoel je: "een format geven" ? Ooh, formateren bedoel je?

Dank!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat dus ja :)

Ben je wel alles wat er op stond kwijt, maar dat realiseer je je volgens mij wel ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)