Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

• MrVanDePol
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Goedenmiddag,

Ik ben opzoek na een vervanging van een oude laptop (zo zeven jaar oud). Deze laptop wordt gebruikt voor simpele taken zoals het kijken/downloaden van video's, surfen, mailtjes checken, schrijven etc. Het budget ligt rond de 500 euro en het belangrijkste is de schermresolutie, aangezien de taken niet zo intensief zijn (geen zware 3d games). Ik heb wat rondgekeken en ik zag een paar leuke laptops staan.

Inspiron 17 (geen full hd, maar wel redelijke processor en geheugen).
de BTO V•BOOK 17CL12 (wel full hd, 588 euro met Intel core i3-2350m dual core)

Ik zag laatst ook een ouwe 17R SE van dell staan, maar die is niet meer leverbaar helaas. De nieuwe is een mooi ding maar kost 800 euro wat een beetje boven mijn budget is en met kortingen krijg je die waarschijnlijk niet op de 600 euro?

Bedankt voor de tijd en moeite!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Het kleine broertje is wel op de €600 te krijgen met Full HD resolutie. Misschien dat een optie?

• MrVanDePol
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Beste Lucash, naar de 15 inch variant heb ik nog niet gekeken, maar ziet er goed uit. Die van 629 euro toch? Welke kortingen kunnen er allemaal op? Die van 50 euro+ ERP+ VIP bon?