MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Dat ligt aan de hoogte van de voetjes, die zijn niet generiek.Hokkie schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:15:
Kan iemand mij vertellen wat de hoogte is van een 'reguliere' versterker zonder de voetjes?
Nickname does not reflect reality
Misschien heeft iemand een van deze modellen en wil het even voor mij meten?
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Een SR7008 is in totaal al 18,5 centimeter hoog. Dan zouden de pootjes al drie centimeter moeten zijn (en dat zijn ze zeker niet) . Maar dan nog. dan houdt je een receiver over die strak in het kastje gaat. Je zegt zelf dat je het risico weet van de pootjes onder de receiver vandaan halen (geen koele lucht aan kunnen zuigen van onder), maar het risico van de warme lucht niet meer kwijt kunnen is daar nog niet mee weg. Als je maar een ruimte hebt van 15 centimeter neem dan een receiver als de Pioneer VSX-S300, VSX-S500; Marantz NR1604 of een Cambridge Audio Azur. Allemaal lagere modellen die hiervoor uit zijn gevonden.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zoals ik aangaf, ik ken de risico's.
Pagina: 1