'wordt verwacht' prijzen er uit filteren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Stel ik zoek een paar zo goedkoop mogelijke speakers, is het dan mogelijk om de 'wordt verwacht' prijzen er uit te filteren? Bij voorbeeld door ze onder te brengen bij 'prijsloos'?

Ik heb uiteindelijk gevonden wat ik nodig heb, maar ik vind het een beetje zonde van de zoektocht om dingen te vinden waarvan je kan verwachten dat ze buiten het prijsbereik zullen vallen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Waarom zijn die producten een probleem? Ze worden toch standaard al onderaan gesorteerd?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Dirk schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:32:
Waarom zijn die producten een probleem? Ze worden toch standaard al onderaan gesorteerd?
Best lastig zoeken als je een goedkope maar goede telefoon zoekt, en die gewoon in een Nederlandse winkel wil kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Resistor op 22-09-2013 13:14 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan ze eruit filteren door de ondergrens van het prijsfilter een stap naar rechts te verplaatsen. Het hele doel was juist om ze niet bij 'prijsloos' te zetten (hoewel dat wel lastig is zodra je in dit geval iets tussen 0 en 40 euro ook goed vindt), omdat ze dan bij het standaardfilter onzichtbaar zijn :)

Als alternatief kan je nog sorteren op prijs, ze worden dan ongeacht de sorteerrichting achteraan gesorteerd.

[ Voor 31% gewijzigd door ACM op 24-09-2013 07:45 ]