[iOS 7] Filmpjes in gedeelde Fotostream werken niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04
Wij maken veel gebruik van de gedeelde Fotostream, al sinds ios 6. Nu in ios 7 is het nog beter geworden: je kan foto's in een stream van iemand anders zetten (mits toegestaan) en je kan ook filmpjes uploaden! Wij helemaal enthousiast! Eindelijk een manier van Apple die op al onze i-devices standaard werkt!

Tenminste... Dat dachten we... Want waar de gedeelde foto's prima werken, krijgen we met geen mogelijkheid de gedeelde filmpjes aan het werk! Ze blijven gewoon op laden staan (ik zie wel de (full-screen) thumbnail, maar dan dat draaiende laad-icoontje).

We hebben van alles geprobeerd (uit- en aanzetten van streams etc), en het komt op alle devices voor (ipads, iPhones, oud en nieuw).

Dus ik vroeg me af: werkt het niet, of werkt het alleen bij ons niet? Wat is jullie ervaring met filmpjes in gedeelde fotostreams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
ik heb hetzelfde helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik heb nu contact met Apple hierover. Het zou zeker helpen als ik wat meer info/cases heb. Heb jij ios 7, wil je dan ook eens proberen of dit werkt? Een gedeelde stream maken, daar een filmpje inzetten en die dan op een ander apparaat proberen te bekijken, is al voldoende.

Gisteren ben ik er achter gekomen dat de video's het wel op de AppleTV doen! Dus het blijft heel erg gek...
@1Mark: heb jij een Apple tv waar je het mee uit kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:28
OP apple tv met de laatste opdate (6) werkt het inderdaad. Op ios 7 zie je ze wel maar kun je ze niet afspelen. Ben ook nergens tegen gekomen (van apple) dat dit onder ios 7 zou werken.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zelfde probleem hier. Even terug naar het homescreen en daarna weer na de video verhelpt het soms.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• ChrisM
Hier, bij photos, staat dat het zou moeten werken: http://www.apple.com/ios/whats-new/

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een korte video in een stream gezet die ik deel met mijn zus.
Als zij de video wilt afspelen ziet ze een still frame van de video. Zodra ze op play teken drukt blijft deze eeuwig laden.

• ChrisM
Hebben jullie een Apple tv thuis staan? Wil je het daar eens mee proberen?

• KriCo
Dat kan ik helaas niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
getest. werkt wel op de appletv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 12:00
Werkt hier ook niet op Iphone5 met ios7. Filmpjes blijven inderdaad gewoon laden.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
OK... nou, hopen dat ze het in 7.0.3 oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

KriCo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:26:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een korte video in een stream gezet die ik deel met mijn zus.
Als zij de video wilt afspelen ziet ze een still frame van de video. Zodra ze op play teken drukt blijft deze eeuwig laden.
Same here. Heb er eigenlijk verder niets mee gedaan,... nu ik dit topic zie. Ik heb er met een vriendin ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Jeeeh!!! Sinds vandaag werkt het weer!!! Dit betekent, voor mij tenminste, dat ik straks naar een 32 GB iPhone ga en gewoon alles in de cloud gooi. Je mag 100 streams aanmaken met elk 5.000 foto's! Dat moet voorlopig wel genoeg zijn, toch? :-D Superhandig! En het is meteen gesync'd naar al je Apple devices (en zelfs naar een Windows computer via het iCloud configuratiescherm)... wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
Hmz, net de video nog eens proberen af te spelen die in een gedeelde stream staat en deze begint nu ook te spelen. Nice!
Pagina: 1