Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

problemen met productreviews maken

Pagina: 1
Acties:

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 15:20
Beste lezers

Ik was net begonnen mijn inventaris aan te passen, en wilde ook wat simpele reviews maken over producten die ik nog niet had beoordeeld. Ik kan alles invullen, sterretjes geven enz. maar wanneer ik hem wil indienen krijg ik deze melding:

404 Not Found

De gevraagde productreview kon niet gevonden worden
Wat nu?

Vergelijk producten in de Pricewatch
Bekijk het overzicht van Reviews
Lees het laatste Nieuws
Volg discussies op het Forum
Ga terug naar de Homepage

Request ID: Phobos_8167_523ea8dda490a1.86251552

Is dit een bug, storing of ligt het probleem toch bij mij?
alvast bedankt :)

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:52

Perkouw

Moderator General Chat
Kan je wellicht wat screenshots bijvoegen ? Dan wordt denk ik wat duidelijker wat je precies bedoelt en waar het precies fout gaat.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sowieso is dit iets voor de devvers. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 15:20
Net nog maar eens geprobeerd, probleem nogsteeds aanwezig.

Het probleem duikt op wanneer:
Ik iets uit mijn eigen inventaris wil reviewen. Dus: ik klik waar nog geen sterretjes staan op "Schrijf een beoordeling"
Dan maak ik heel die beoordeling, werkt allemaal prima. Maar zodra ik hem wil submitten, krijg ik dus die melding.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Evt meer info: Windows 8 Pro MCE, Google chrome browser (duidelijk te zien maar toch maar even vermelden :P )

[edit]
heb heel mn instellingen geflushed van chrome, lijkt nu weer te werken. Geen idee waar het aan lag dus, maar vermoed iets met mijn browser...

[ Voor 15% gewijzigd door MineTurtle op 22-09-2013 19:48 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.