Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Kan je wellicht wat screenshots bijvoegen ? Dan wordt denk ik wat duidelijker wat je precies bedoelt en waar het precies fout gaat.
Sowieso is dit iets voor de devvers.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Net nog maar eens geprobeerd, probleem nogsteeds aanwezig.
Het probleem duikt op wanneer:
Ik iets uit mijn eigen inventaris wil reviewen. Dus: ik klik waar nog geen sterretjes staan op "Schrijf een beoordeling"
Dan maak ik heel die beoordeling, werkt allemaal prima. Maar zodra ik hem wil submitten, krijg ik dus die melding.
Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Evt meer info: Windows 8 Pro MCE, Google chrome browser (duidelijk te zien maar toch maar even vermelden
)
[edit]
heb heel mn instellingen geflushed van chrome, lijkt nu weer te werken. Geen idee waar het aan lag dus, maar vermoed iets met mijn browser...
Het probleem duikt op wanneer:
Ik iets uit mijn eigen inventaris wil reviewen. Dus: ik klik waar nog geen sterretjes staan op "Schrijf een beoordeling"
Dan maak ik heel die beoordeling, werkt allemaal prima. Maar zodra ik hem wil submitten, krijg ik dus die melding.
Hoop dat het zo iets duidelijker is.
Evt meer info: Windows 8 Pro MCE, Google chrome browser (duidelijk te zien maar toch maar even vermelden
[edit]
heb heel mn instellingen geflushed van chrome, lijkt nu weer te werken. Geen idee waar het aan lag dus, maar vermoed iets met mijn browser...
[ Voor 15% gewijzigd door MineTurtle op 22-09-2013 19:48 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.