Toon posts:

360: Play disk op USB installeren met PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude Xbox 360 waarmee ik GTA V wil spelen. Na het spel gekocht te hebben, heb ik soms te maken met 'Can not read disc' meldingen. Soms bij het opstarten moet ik het een paar keer proberen, soms tijdens het spel. Erg vervelend dus.

Dit lijkt me op te lossen door het spel op de HDD of een USB drive te installeren. Nu lukt het me echter niet om de play disk te installeren, omdat ik gedurende het kopieeren een 'Cannot read disc' melding krijg.

Nu vroeg ik me dus af, is het mogelijk dat ik met mijn PC de DVD op een USB drive kopieer? Op die manier omzeil ik de leesproblemen die mijn Xbox heeft.

Alvast dank voor de reacties :)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Niet mogelijk

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nee, dit gaat niet

Wat je kan proberen is langs de game-mania te gaan om je cd te laten repareren voor 5 euro .

Verwijderd

Ik heb hem op de hdd geïnstalleerd en heb tijdens het spelen maar een paar keer merkbare lod/texture popin gezien. Framerate is even laag als op de ps4 en laadtijden merk ik ook niks aan. Je ziet het vooral in cutscenes als de omgeving drastisch veranderd zoals in de intro: YouTube: Why You Shouldn't Install the GTA5 "Play Disc" on Xbox 360

Ik moet nu alleen de disc voor het spelen eerst ejecten omdat ik elke keer tijdens de disc check een disc unreadable krijg :)

edit: oh misschien moet ik lezen, maargoed na 6x de play disc proberen te installeren lukte het bij mij. gewoon installeren, disc ejecten als het mislukt en weer opnieuw installeren tot hij voorbij de 50% komt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 23:45 ]

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:33
Rockvee2 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 23:22:
...
Wat je kan proberen is langs de game-mania te gaan om je cd te laten repareren voor 5 euro .
lijkt me stug dat je net nieuwe disc kapot/beschadigd is... Wat dacht je ervan om het lensje van de speler even schoon te maken met een wattenstaafje en alcohol.. ?

[ Voor 43% gewijzigd door analogworm op 21-09-2013 23:51 ]