• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:55
Hallo allen,

Ik heb hier een LG E610v (van Vodafone) welke uiteraard de Vodafone firmware heeft.

Nu heeft deze telefoon een Vodafone simlock, die ik graag weg wil hebben. Ik heb al geprobeerd het toestel te rooten, maar zonder succes. Dit waarschijnlijk door de Vodafone firmware als ik het internet moet geloven.

Nu wil ik de firmware flashen naar de officiele Android firmware, welke op het toestel zou staan als die rechtstreeks uit de fabriek vandaan kwam.

Nu kwam ik al een aantal guides tegen op het internet welke goed beschrijven hoe je dit zou moeten doen, echter werken de download URL's van de officiele firmware die ik moet hebben niet (10L).

Heeft er iemand ervaring met dit probleem dat ik nu heb? Al dan niet met dit exacte toestel, maar met andere Vodafone branded smartphones?

Het lijkt mij gewoon mogelijk om de firmware te flashen naar de standaard firmware, echter heb ik geen idee waar ik die dan vandaan moet halen. Op de site van LG vind je enkel complete suites die niet doen wat ik wil.

De huidige Android versie is 4.0.3 en de kernel is 3.0.8-perf+. Het build nummer is IML74K.

Zou iemand mij op de goede weg kunnen sturen, of zijn ervaringen delen. Ook als het niet mogelijk is hoor ik het graag.

- Hatsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Je simlock staat los van je rom, ook de stock rom.zal nog gewoon gelocked zijn. Voor custom rom vragen zit je hier goed, maar met simlock kunnen we je verder niet helpen. Dus afhankelijk van je echte doel heeft het misschien geen zin om hier verder op in te gaan :)

Strava