Verwijderd

Topicstarter
BBM 4 ALL

Chatten met vrienden op Android , BlackBerry en iPhone :

BBM is altijd op en altijd verbonden - geen app te openen
• Weet wanneer berichten zijn afgeleverd ( D's ) en lees ( R )
• Deel foto's , bestanden , documenten , gesproken notities en meer
• Zie wanneer contacten reageren op uw bericht
• Emoticons voor elke stemming en emotie laat je jezelf

BBM kunt u uw privacy te beschermen . Je bestuurt het :
• U kiest hoe u uw informatie te delen - BBM maakt gebruik van pincodes in plaats van telefoonnummers of e-mailadressen , zodat het is meer prive , en je altijd bepalen wie contact met u opnemen
• U hebt uw contacten - 2 -weg opt - in betekent dat u controle over wie in staat is om je bericht hebt
Chatten en delen met velen in een keer:
• Groepen - BBM groepen helpen om delen van foto 's, lijsten en afspraken met leden van de groep . Je kan zelfs in een groep met mensen die geen deel uitmaken van uw eigen BBM -contactpersonenlijst .
• Multi - persoon chats - Nodig meerdere contactpersonen om een ​​praatje samen .
• Broadcast berichten - Stuur een bericht naar meerdere BBM contacten in een keer.

Maak je eigen BBM profiel :
• Plaats een profielfoto behulp van afbeeldingen , foto's of zelfs bewegende plaatjes ( GIF ) .
• Update uw status om mensen te laten weten wat je van plan bent of hoe je je voelt

Afbeeldingslocatie: http://1-ps.googleusercontent.com/h/www.berryreview.com/wp-content/uploads/2013/07/604x167xIconGuide_thumb.jpg.pagespeed.ic.sUYFIBtHae.jpg

Geen zin in een wachtrij

http://n4bb.com/line-skipping-workaround-bbm-android-ios/

Hoe foto's en andere dingen te delen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sz4h9lRk5Tw]

Hoe te reageren na een oproep
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8uugekoZclA]

Meervoudige chats
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cJVZIvzaO8Y]

Hoe weet je dat je bericht is geleverd D=Delivered & R=Read
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yKpEQk6Eut0]

Creeer en onderhoud groepen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MlJzsDzynF8]

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 13:10 ]

Anoniem: 445490

oh ok is hier een eigen topic voor nodig?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 09:54
Eigen topic, in het Android subforum met iOS screenshots? :N

Anoniem: 483276

Daarnaast zie ik de app voor Android ook nog niet in de play store staan?

• agoNITE
Anoniem: 483276 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:57:
Daarnaast zie ik de app voor Android ook nog niet in de play store staan?
Voor zover dat goed te zien is tussen al die fake versies :p

Anoniem: 483276

agoNITE schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 20:09:
[...]

Voor zover dat goed te zien is tussen al die fake versies :p
Dat is waar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BBM is on hold : 8 uur voor de lancering op googleplay waren er al 1,1 miljoen mensen die binnenkwamen met een beta apk versie welke overigens worden geblokkeerd en daar zijn ze nu mee bezig. Mensen die dit hebben gedaan moeten zich als men de pin wil behouden naar bbm.com.

Als het goed is worden alle nep apps verwijderd van de google play store en worden alle beta account verwijderd. Mensen die via itunes in NZ en Australie (setting NZ als land) hebben gedownload kunnen de
app blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Las het ook net inderdaad. Nep apps waren gisteravond al bijna allemaal verwijderd.

Ben wel erg benieuwd naar BBM, geneuzel van WhatsApp met relatief veel storing/vertraging ben ik goed beu. BBM zou een goed alternatief kunnen zijn. Met het aantal gebruikers op iOS/Android zit het wel goed als er al 1.1 miljoen nieuwe mensen binnen zijn gekomen met alleen al de beta apk (wat dus alleen Android gebruikers zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:42

Bullet NL

Eigen Wijs

De Android versie van BBM is op dit moment door Blackberry terug getrokken. Natuurlijk mag deze app een eigen topic hebben, ik zou de TS dan wil willen verzoeken op moment dat BBM voor Android uit is de TS aan te passen met juiste informatie.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-07 23:03
Wel jammer dat ze het hebben teruggetrokken. Het werkte gisteren prima op mn HTC (voor een paar uur). Er waren wel veel (heel veel zelfs) nep BBM apps op google play te vinden. Voor de gene die interesse hebben in BBM voor Android, dit is de URL waar BlackBerry hun apps publiceert https://play.google.com/s...per?id=BlackBerry+Limited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:49
De uitgelekte versie is nog te downloaden:
http://rsgvi.in/bbmapk/BBM-release.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Van wat ik gelezen heb, heeft BB deze op afstand onbruikbaar gemaakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hij is toch niet uitgekomen, dus dit is een neppe..En zal dus niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Er ging een beta apk rond op het internet. Officiële bericht van BB wel gelezen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
agoNITE schreef op maandag 23 september 2013 @ 06:51:
Er ging een beta apk rond op het internet. Officiële bericht van BB wel gelezen toch ?
Is dat die bovenstaande apk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Hmm, is er al nieuws over wanneer de app wel helemaal wordt gereleased? Ik ben wel benieuwd hoe het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
Laatste nieuws kun je hier vinden http://blogs.blackberry.com/
(nog niks nieuws dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
Nog geen witte rook, maar er is news...
http://blogs.blackberry.c...PID=SOC_C_WW_TW1379968214
Hi Android and iPhone users,

This is Andrew Bocking, head of BBM at BlackBerry. As a follow up to our first blog post on Saturday, I want to take a moment to provide you with an update on the rollout of BBM on Android and iPhone.

Last week, an unreleased, older version of the BBM for Android app was posted on numerous file sharing sites. We were aware of an issue with this unreleased version of the BBM for Android app. This older version resulted in volumes of data traffic orders of magnitude higher than normal for each active user and impacted the system in abnormal ways. The version we were planning to release on Saturday addressed these issues, however we could not block users of the unreleased version if we went ahead with the launch.

We attempted to address the problems caused by the unreleased version throughout the day on Saturday, but as active users of the unreleased app neared a million – and accelerated – it became clear that the only way to address the issue was to pause the rollout for both Android and iPhone.

The team is now focused on adjusting the system to completely block this unreleased version of the Android app when we go live with the official BBM for Android app. We are also making sure that the system is reinforced to handle this kind of scenario in the future. While this may sound like a simple task – it’s not. This will take some time and I do not anticipate launching this week.

Thank you for your patience while we take the time needed to deliver the experience you expect from BBM. We will continue to provide you with updates here on InsideBlackBerry.com and through @BBM on Twitter. We will notify everyone who has pre-registered on BBM.com when BBM is available on Android and iPhone.

Andrew Bocking
EVP, BBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
En dan is ie er eindelijk! Ben de queue al voorbij. Had me eerder al aangemeld. Krijg nu alleen een temporary server error, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-07 13:32
agoNITE schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 06:55:
En dan is ie er eindelijk! Ben de queue al voorbij. Had me eerder al aangemeld. Krijg nu alleen een temporary server error, meer mensen hier last van?
Klopt hier ook, als ie de installatie af wilt ronden krijg je een rood uitroepteken te zien.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen zin in een wachtrij

http://n4bb.com/line-skipping-workaround-bbm-android-ios/

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 20:50
Blijft dat irritante teken linksbovenin staan? Ik sta nu nog in de wachtrij (truc werkt niet), maar als dat icoon blijft dan is het voor mij snel klaar. Ook vraag ik me af hoe snel de app is. Als het initiële opstarten een indicatie is dan wordt het geen feest om de app te gebruiken. Mijn galaxy nexus is nu 2 jaar oud, maar ik ging er toch vanuit dat een whatsapp concurrent op zijn minst even vloeiend zou moeten lopen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Slaapje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:35:
Blijft dat irritante teken linksbovenin staan? Ik sta nu nog in de wachtrij (truc werkt niet), maar als dat icoon blijft dan is het voor mij snel klaar. Ook vraag ik me af hoe snel de app is. Als het initiële opstarten een indicatie is dan wordt het geen feest om de app te gebruiken. Mijn galaxy nexus is nu 2 jaar oud, maar ik ging er toch vanuit dat een whatsapp concurrent op zijn minst even vloeiend zou moeten lopen.
Die kan je uitzetten bij de settings. Overigens draait hij op mijn Galaxy S1, kapot geroot en crasht bijna als ik Facebook open, nog redelijk smooth (relatief gezien). In tegenstelling tot de meeste apps bleef hij gewoon werken tijdens het installeren van een andere app :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-07 16:32
beetje jammer dat het omzeilen van de wachtrij niet werkt hier.

maar goed, nu nog even alle vrienden en kennissen overtuigen dat ze op BBM over moeten.
kunnen we eindelijk stoppen met dat k*t whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denniz0229 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:37:
beetje jammer dat het omzeilen van de wachtrij niet werkt hier.

maar goed, nu nog even alle vrienden en kennissen overtuigen dat ze op BBM over moeten.
kunnen we eindelijk stoppen met dat k*t whatsapp.
Mijn hele familie en nichtjes staan in de wachtrij :) maar een paar vrienden zijn er al door dus die heb ik reeds toegevoegd en vrijdag haal ik whatsapp eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-07 15:07
Weet iemand hoelang de wachtrij ongeveer duurt?

Net BBM geopend op mijn Android toestel maar ik krijg heel vaak "BBM instellen" te zien en dan blijft hij draaien en draaien maar er gebeurd niks?

Moet de app dan helemaal goed afsluiten en openen voordat ik me email weer kan typen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288452

Duurde bij mij ongeveer een dag. Kreeg de mail later, toe werkte hij al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Same here, gisteren een mail met activatiecode gekregen nadat ik deze op maandag had aangevraagd.
Nu nog wachten totdat de uitrol voorbij is en de app voor iedereen beschikbaar is.

Potentie heeft het zeker, maar het is afwachten hoeveel mensen overstappen vanaf whatsapp.
Dat ligt toch aan 'wat de anderen doen', want je kunt moeilijk als enige BBM gaan gebruiken terwijl al je vrienden whatsapp aanhouden als #1 messaging dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
dutchgio schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:38:
Same here, gisteren een mail met activatiecode gekregen nadat ik deze op maandag had aangevraagd.
Nu nog wachten totdat de uitrol voorbij is en de app voor iedereen beschikbaar is.

Potentie heeft het zeker, maar het is afwachten hoeveel mensen overstappen vanaf whatsapp.
Dat ligt toch aan 'wat de anderen doen', want je kunt moeilijk als enige BBM gaan gebruiken terwijl al je vrienden whatsapp aanhouden als #1 messaging dienst.
gewoon je vrienden blijven inviten net zo lang tot ze het zat zijn en overstappen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Leuk is dat... Kreeg de email van een vriend die vroeger een Blackberry had... En het werkt! Totdat ik me eigen email intypte bij het maken van een account, staat er: Deze blackberry-id is al in gebruik. Nou oke, geen probleem! Dus ik terug, kom ik bij me homescherm van me mobiel :(

Email weer opnieuw ingevoerd van me vriend en opeens moet ik op een email wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 10:23
Nou, ik wacht al sinds maandag. Ongelofelijk dat ze dit op deze manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen email gekregen, maar toen ik net BBM startte kon ik in 1 keer een PIN aanmaken, dus die heb ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Voor de mensen die niet kunnen wachten en nu gebruik willen maken van een BBM account, DM me..

Ikzelf heb al een account aan kunnen maken via iemand anders dus die van mij is vrij voor gebruik (heb al een email binnengehad van BBM dat ik mijn adres kan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:16
Gisteren aangemeld voor BBM, kreeg ik net al code binnen. Heb ik gewoon niemand in mijn contract lijst die het ook gebruikt :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:56:
Gisteren aangemeld voor BBM, kreeg ik net al code binnen. Heb ik gewoon niemand in mijn contract lijst die het ook gebruikt :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JuOenBn8l6dQCqaU1rp0wTot/full.png

Hier ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-------- Original Message --------
Subject: BBM: You’re at the front of the line!
Date: Wed, 23 Oct 2013 14:34:57 -0600
From: BlackBerry <email@b.blackberry.com>
Reply-To:
To: <Krusher>

Congratulations!

Krusher has reached the front of the line and has been granted immediate access to begin using BBM™ on Android™ or iPhone®.

Lekker op tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 17:40
Gek eigenlijk dat je er wel voor kan kiezen om een invite sturen naar je vrienden waar je regelmatig emails mee uitwisselt maar dat je niet even je Whatsapp contacten kan aanklikken...

Heb nu maar mijn ping in mijn status van Whatsapp gezet en hoop snel voor het eerst BBM te kunnen gebruiken want nu is mijn lijst met contacten leeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Twitter/facbook koppeling kon ik ook niet maken :(
Ze lopen een beetje achter bij blackberry, via email mensen uit moeten nodigen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Hier ook nog maar 1 contact persoon. Veel van mijn kennissen moeten begin volgend jaar gaan betalen voor WhatsApp (ikzelf ergens in Maart). Ben benieuwd hoeveel dat daadwerkelijk gaan doen. Ik zie net dat ze PayPal ook als betaal optie hebben, dus dat is een hele verbetering.

Zelf zit ik al iedereen te irriteren met mijn BBM pin, maar success rate is 0%. Als BlackBerry de benodigde Android versie verlaagt en meer features toevoegt dan maakt het misschien een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 21:33
Sinds ik BBM heb geinstalleerd op mijn droid heb ik het gevoel dat de batterij nog sneller leeg gaat. Hoe is dit bij jullie?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FoxzMan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:21:
Sinds ik BBM heb geinstalleerd op mijn droid heb ik het gevoel dat de batterij nog sneller leeg gaat. Hoe is dit bij jullie?
Mwah, hij staat nooit bij de hoogste apps qua verbuik. Zelfde als Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Voor de mensen die nog geen toegang hebben
Er is een backdoor access

1: ga naar de blackberry store site
2: maak daar een account aan
3: vul het email adres in die je zojuist hebt geregistreerd
4: ENJOY BBM !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Heb ook bbm maar met een pincode werken slaat nergens op. Dat noem ik niet gebruiksvriendelijk. Met een telefoon nummer zoals bij whatsapp gaat het gewoon automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 12:20
Garret1410 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:57:
Heb ook bbm maar met een pincode werken slaat nergens op. Dat noem ik niet gebruiksvriendelijk. Met een telefoon nummer zoals bij whatsapp gaat het gewoon automatisch.
Zoals ik al een aantal jaar aanbeveel: als iedereen nou massaal naar ICQ gaan dan heeft niemand wat te zeuren en het werkt als een malle! _/-\o_

Maargoed, dat hoort hier niet :P

Bij mij werkt BBM ook al goed, jammer dat ik nu pas van die backdoor hoor, maargoed ik heb hem al 4 dagen zo'n beetje :)
Heb alleen nog niemand T-T

Dushi mag ik juh ping noh? :>

////////////////////
dutchgio schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:38:
Twitter/facbook koppeling kon ik ook niet maken :(
Ze lopen een beetje achter bij blackberry, via email mensen uit moeten nodigen... ;)
Hoezo lopen ze daardoor achter dan?
Naar mijn mening wel de beste manier, Facebook is een rampzalig medium (het idee is leuk, werkelijkheid bewijst anders.) en ook niet iedereen heeft en/of WIL Facebook (wat ik mij goed kan voorstellen!).

Als gemiddeld computer gebruiker heeft echt (bijna) iedereen een email-adress.
Dat is bijna vereist als je hier en daar wat op het internet wilt doen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door w4v3g0d op 24-10-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
FoxzMan schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:21:
BBM is net bijgewerkt. Update bevat "bug fixes and performance enhancements". Zelf merkte ik niet veel van een extra battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Op Google Play zijn er veel 1 sterren omdat men op een wachtlijst staat. Men heeft tegenwoordig geen greintje geduld en fatsoen meer over zeg :(.

De app zelf werkt wel lekker... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:16
mrjraider schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:07:
Op Google Play zijn er veel 1 sterren omdat men op een wachtlijst staat. Men heeft tegenwoordig geen greintje geduld en fatsoen meer over zeg :(.

De app werkt inderdaad lekker soepel. Opent sneller dan Whatsapp, zelfs op mijn HTC Desire die tjokvol zit.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mrjraider schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:07:

Terwijl je de wachtlijst gewoon kan omzeilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dit twittert @BBM net: The line-up is really moving! Wait time is down to just a few hours. Open #BBM and check to see if you're in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
Gisteren 2 mensen geholpen met BBM, geen wachtrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 05:36
Bij mijn vrienden gaat het snel. Ik had BBM maandagavond gelijk gedownload, 2 dagen later had ik eindelijk BBM.

Gelijk aangemaakt en sindsdien heb ik nu al 61 contacten en er staan nog 2 uitnodigingen open dus ik heb dadelijk 63 contacten.

Onder jongeren gaat het dus wel lekker. Acceptatie is er, sommigen zijn terughoudend omdat ze denken dat dit weer zo'n hype is. Veel van mijn vrienden vinden het zelfs fijn werken en gaan WhatsApp wegflikkeren als iedereen BBM heeft. In mijn omgeving hebben ze dus een mooie start gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk is de line-up nu weg..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1jt9H5C1oQDhxBRAUZzCrxpW/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Idd, is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een groot netwerk van tweakers, maar niet op de manier toen DM hier actief werd :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JuOenBn8l6dQCqaU1rp0wTot/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vind hem overigens wel fijn draaien op mn Android. Ben dan ook totaal geen fan van het onbetrouwbare whatsapp dus wat mij betreft mag iedereen massaal over op BBM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb hem ook nu, maar je moet dus zelf iedereen toe gaan voegen. Dacht dat het een beetje als whatsapp werkte heb nu een lege BBM en ook niet echt zin om op facebook te gaan spammen op zoek naar anderen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-07 14:18
Hier hetzelfde als bij Marzman. Ik ga zelf niet actief op zoek naar BBM-ers, ik merk het wel als m'n familie erop over stapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 20:50
Ja dat vind ik dus ook echt het grootste probleem, ik verwacht gewoon dat bbm kijkt in mijn contactlijst wie er gebruik van maakt. Voorlopig maar weer verwijdert.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ja voor sommige kan dat een probleem zijn, voor mij juist het grote pluspunt.

onnodige mensen en werk contacten kunnen me nu niet lastigvallen via berichten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb de app nu al een paar dagen gebruikt! Het werkt fijn, nu hopen dat meer mensen in mijn omgeving er gebruik van gaan maken. BBM draait nu naast WA. Wel fijn dat je bij BBM kan kiezen wie je wel en wie je niet toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
allemaal - http://allestoringen.nl/storing/whatsapp - whatsapp ligt er weer uit iedereen even naar de site BBM promoten :) op de hoofdpagina

In een paar maanden gaat men in 2 stappen voice en videobellen toevoegen en daarna channels.

channels vindt ik zelf erg leuk omdat het veel lijkt op facebook zonder reclame erom heen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik lees dat ze BBM ook voor gingerbread voor elkaar hebben gekregen.
Iemand hier die een step by step kan posten om die APK te installeren?

Ik heb min lang niet meer met Android bezig gehouden en wil het op de phone van mijn vriendin installeren, Huawei G300. ( android 4 draait niet lekker bij haar, dus vandaar gingerbread rom erop gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
BBM houd mijn Xperia SP wel wakker. Echt heel irritant. Maar even een update afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
intricate schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:56:
Ik lees dat ze BBM ook voor gingerbread voor elkaar hebben gekregen.
Iemand hier die een step by step kan posten om die APK te installeren?

Ik heb min lang niet meer met Android bezig gehouden en wil het op de phone van mijn vriendin installeren, Huawei G300. ( android 4 draait niet lekker bij haar, dus vandaar gingerbread rom erop gezet).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2496483

Download link:
http://mega.co.nz/#!qdgQB...xWejdYRi0xdJt8PVndqtyA3F4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Ik gebruik sinds kort ook de bbm voor android op mijn galaxy s3. het enige wat ik jammer vind is dat ik mijn toestel niet kan kantelen met bbm, zoals met andere apps.
Maar misschien komt er nog een keer een update hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Laatst online: 19-02-2021
Kantelen kan op een BlackBerry ook (nog) niet. Is voor mij ook geen noodzaak btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Typen gaat dan beter op een touchscreen, op een blackberry gaat dat dan juist moeilijker ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:29
Nog geen mensen hier die ik heb kunnen overhalen om over te stappen naar BBM :( dus heb het ook nog niet kunnen proberen.

Iedereen blijft bij Whatsapp terwijl dat er vrij vaak uit ligt de laatste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

hebben jullie al de nieuwe update getest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb een nieuwe telefoon en BBM niet eens meer geinstalleerd. Ik ken niemand die het gebruikt die ik niet via andere apps kan bereiken. Ik denk dat BB een paar jaar te laat is met de App.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Heb BBM er nu een tijdje op staan en gebruik het af en toe; er zijn erg weinig mensen die het gebruiken. Wat me wel opvalt is dat het de laatste tijd lang duurt voordat berichten "delivered" zijn. Ik kijk nog een tijdje de kat uit de boom maar eerlijk gezegd, verwacht ik dat ze te laat zijn gekomen met deze app. Whatsapp lijkt moeilijk van de troon te stoten te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
S1NN3D schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:31:
Heb BBM er nu een tijdje op staan en gebruik het af en toe; er zijn erg weinig mensen die het gebruiken. Wat me wel opvalt is dat het de laatste tijd lang duurt voordat berichten "delivered" zijn. Ik kijk nog een tijdje de kat uit de boom maar eerlijk gezegd, verwacht ik dat ze te laat zijn gekomen met deze app. Whatsapp lijkt moeilijk van de troon te stoten te zijn.
Valt mij ook de laatste tijd op dat berichten niet gelijk geleverd worden. Zelfs vanochtend was dat ook het geval. BBm is gewoon nu te laat met deze app. Iedereen blijft bij whatsapp. Helaas voor alle gebruikers met bbm. Tis niet anders. Allemaal weer terug naar whatsapp ;w

• Roald1965
S1NN3D schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:31:
BBm heeft volgens mij een grote storing zoals altijd al vaak is geweest. het is niks en wordt ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Roald1965 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:45:
BBm heeft volgens mij een grote storing zoals altijd al vaak is geweest. het is niks en wordt ook niks.
Daar lijkt het wel op ja. Het werd maar door een paar mensen gebruikt in mijn omgeving maar ondertussen begint men al weer af te haken omdat het regelmatig uren duurt voordat berichten aankomen. BlackBerry doet wel héél erg zijn best om ten onder te gaan. Ik verwacht niet dat BBM een succes gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398486

kleine update:

Dit is de download link (mijn prive dropbox) naar de nieuwste BBM voor android inc channels en voice.

*knip*. Het delen van APK bestanden is niet toegestaan.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 27-07-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 22:03
BBM live scores van alle teams ter wereld ,

Afbeeldingslocatie: https://crackberry.com/sites/crackberry.com/files/styles/larger/public/article_images/2017/07/image002.jpg?itok=qBHQym8f

Je kan alle uitslagen zien, live uitslagen volgen , net gespeelde uitlsagen zien en meer allemaal via BBM en wereldwijd van elk continent.

[ Voor 27% gewijzigd door Noresponse op 20-07-2017 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
BBM update die er aan gaat komen is groot.

Inclusief video-editing en bewegende animatie

Afbeeldingslocatie: http://utbblogs.com/home/bradu25/public_html/wp-content/uploads/2017/07/IMG_20170725_213152-200x300.jpg

Hier een lijst van de update;

Afbeeldingslocatie: http://utbblogs.com/home/bradu25/public_html/wp-content/uploads/2017/07/PicsArt_07-25-08.59.09-277x300.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Noresponse op 26-07-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
BBM UPDATE nu ook UBER in BBM. Super handig als je in Adam woont en een taxi wil.

Afbeeldingslocatie: https://uberpeople.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Frealitywives.net%2Fblogs%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2FBBM-Uber-683x1024.png&hash=4d4821f64e3bbd493de602ad32dfb9f3

[ Voor 45% gewijzigd door Noresponse op 30-08-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Noresponse schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:11:
BBM UPDATE nu ook UBER in BBM. Super handig als je in Adam woont en een taxi wil.

[afbeelding]
Afbeelding is stuk.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
BBM Desktop - upgrade je BBM. Nu nog blend terug :)

Afbeeldingslocatie: https://utbblogs.com/home/bradu25/public_html/wp-content/uploads/2018/06/BBM-Desktop-1.png

[ Voor 17% gewijzigd door Noresponse op 07-06-2018 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
BBM consumer stopt. Emtek had het onder beheer voor BlackBerry.

Emtek staat onder druk om informatie te delen met UK en US (cloud acts) en dat wil BlackBerry niet ondanks dat het een consumenten produkt betreft. BBM gebruikers kunnen een jaar gebruik maken van een betaalde dienst en dat is BB(ME) dat valt onder zakelijk en is een betaalde dienst na 12 mnd voor 2,79 per jaar met twee extra lagen van encryptie.

Een tweede probleem is dat EMTEK geen data informatie mag delen of mag verkopen aan derden van gebruikers en hierdoor kunnen ze niet verdienen aan BBM.

Bedrijven als Whatsapp ,Facebook kunnen dit wel en delen hun informatie aan derden zoals overheid, commerciele bedrijven en alleen in America worden je gegevens gedeeld met 7 grote bedrijven die deze data wederom weer doorverkopen van alles wat je verstuurt.
Pagina: 1