Toon posts:

BBM for ALL voor ios 6 and 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://mobilecrazies.com/wp-content/uploads/2013/05/ios-bbm-crop-32911.jpghttp://www.apple.com/itunes/download/?id=690046600

Communiceer onvertraagd

Stuur en ontvang in seconden berichten met max. 2.000 tekens, en kom erachter wanneer je berichten worden bezorgd en gelezen. [D] Delivered en [R] Read.

BBM- video met scherm delen

Schakel over van BBM-chat naar BBM™-videogesprekken met één tik en spreek elkaar face-to-face. Met de nieuwe functie scherm delen, kun je foto's of je browser laten zien of een zakelijk document beoordelen. Je kunt de weergave zelfs vanaf je camera delen. Geniet van deze nieuwe BBM-ervaring op de Apple iphone
Afbeeldingslocatie: http://img.digitaltrends.com/image/blackberry-bbm-voice-625x1000.jpg

BBM voice - Vertel alles met spraak.

BBM heeft vanaf nu ook BBM™ Voice, voor als je je vrienden eens echt wil horen lachen in plaats van altijd hun "haha" of "LOL" te lezen.

Schakel je BBM-gesprek over van tekst naar gesprek en praat vanaf nagenoeg elke plek ter wereld, gratis via Wi-Fi®, met je BBM-contactpersonen. Je ziet direct wanneer BBM-vrienden de mogelijkheid hebben om te bellen.

Blijf in contact met apps

Met BBM-verbonden apps kun je chatten met BBM-vrienden binnen je apps en BBM-contacten kiezen vanuit de app, om ze uit te nodigen om mee te doen of de app te downloaden.

Facebook®, Twitter®, BlackBerry® Travel™ app en BlackBerry World™ zijn BBM-verbonden apps. Zo kun je je Facebook status-update, Tweet, nummers, reisroute of apps direct delen met contacten via BBM, zonder dat je de met BBM-verbonden apps hoeft af te sluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 19:45 ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Een jaar of 3 te laat als je het mij vraagt. Relatief weinig BB users over gebleven.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Als het al niet 4-5 jaar is... Daarnaast niemand zit hierop te wachten en al helemaal niet op een ten dode opgeschreven concern.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:05
Ik denk dat er wel een grote groep gaat overstappen , bbm is altijd beter dan whatsapp geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blackberry Messenger is on hold : 8 uur voor de lancering op googleplay waren er al 1,1 miljoen mensen die binnenkwamen met een beta apk versie welke overigens worden geblokkeerd en daar zijn ze nu mee bezig. Mensen die dit hebben gedaan moeten zich als men de pin wil behouden naar bbm.com.

Als het goed is worden alle nep apps verwijderd van de google play store en worden alle beta account verwijderd. Mensen die via itunes in NZ en Australie (setting NZ als land) hebben gedownload kunnen de
app blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Het is tijd dat whatsapp eens een grote doorvoer van veranderingen maakt. (iOS7 stijl en stabiliteits aanpassingen onder andere). Ik hoef i.i.g. geen BBM op mijn iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:46
Er zijn inmiddels al heel wat concurrenten voor Whatsapp en ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Ben het wel met bovenstaande eens dat Whatsapp inmiddels gedateerd eruit ziet. (Ze zijn bezig met een iOS7 versie, maar van de foto's die ik heb gezien is dat nog niet echt denderend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:54
Weet iemand toevallig of bbm op mijn iphone blijft als ik update na ios7?
Als ik een backup maak van mijn telefoon, krijg ik de app weer terug? Want Blackberry heeft namelijk de app uit de appstore verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:46
Bij de iOS7 update blijven de applicaties op de iPhone staan.
Ga je echter op een dag de iPhone "herstellen", dan ben je hem wel kwijt.

[ Voor 38% gewijzigd door xSmooth- op 08-10-2013 17:31 ]

Pagina: 1