Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Beste mensen, ondanks uitleg alhier en all over the place ben ik toch even het overzicht kwijt over het rooten van mijn HTC Sensation (Z710e). De handelingen op zich worden best duidelijk beschreven, hoewel voor mij 'n flinke klus, maar de volgorde ben ik even kwijt. Ik gebruik ook diverse sites als bron wat het niet eenvoudiger maakt. Hieronder de stappen opgesomd. Klopt het zo 'n beetje of zie ik wat over het hoofd. Na enkele uren ben ik nu zover dat ik het toestel in de UNLOCKED status heb. Hoe verder? Dank alvast.

1) Van LOCKED naar UNLOCKED brengen
2) Is dit trouwens hetzelfde als S-OFF of is dat weer een andere handeling?
3) Clockwork Recovery installeren
4) Root naar keuze downloaden installleren (welke?)
5) Android versie naar keuze downloaden en installeren (mijn voorkeur 4.2)

Alvast hartelijk dank voor de replies!

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Durf het bijna niet vragen, maar zou één van de ervaren mensen misschien even willen reageren alsjeblieft? Het gaat mij niet om de gehele beschrijving maar of ik de volgorde correct heb. De termen vliegen me namelijk om de oren. En die S-OFF, is dat nou gelijk aan wat ik bovenin m'n bootschermpje heb staan? Te weten, UNLOCKED.

Alvast hartelijk dank voor de replies!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Er is een heel topic over hier op tweakers, speciaal voor al jou vragen.
Gebruik de zoek functie eens.

Suc6

Edit. Omdat ik toch niet zo flauw ben KLIK

[ Voor 34% gewijzigd door Supertip op 26-09-2013 21:52 . Reden: link ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16

Bullet NL

Eigen Wijs

Er is een specifiek topic voor de HTC Sensation inzake het rooten en rommen, een "eigen" vraag topic is dan ook niet nodig, dit topic is daarom ook gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.