(TITEL WIJZIGEN: Probleem Artefacts)
Hoi iedereen,
Ik heb voor een vriend van mij een pc gebouwd.
(Zie specs hieronder)
Intel Core i5 4670K Boxed
MSI B85-G41 PC Mate
XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation
Hitachi Deskstar 7K1000.C, 1TB
Zalman Z11 Plus
be quiet! Shadow Rock PRO SR1
Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Samsung SH-224BB Zwart
XFX Pro 550W
Echter toen hij was geinstalleert, vertoonde het artefacts op het beeld tijdens het game.
We hadden hem aan een LG tv gekoppeld. Dus ik dacht, zal het wel aan de tv liggen.
Maar na het proberen op verschillende monitoren bleef de setup artefacts vertonen.
Vooral tijdens de "quike time" events in de games en de intro filmpjes.
(Bij Laura Croft was het zeer goed te zien)
We hebben alle drivers en zelf windows opnieuw geinstaleert. Maar dat mocht niet baten.
Meestal als je artefacts heb, ligt het aan de videokaart.
We zouden hem dan ook retourneren naar Alternate.
Maar voordat we de kaart op de post deden heb ik zijn oude videokaart, een GTX 430, ook nog geprobeerd.
Hier toonde de setup ook artefacts. Dus volgens mij kan het niet aan de videokaart liggen.
Overigens toonde de GTX 430 in het oude systeem geen artefacts
Ik ben nu benieuwd of het nou echt aan de videokaart ligt of heb ik een verkeerde setup uitgekozen? \
Alvast bedankt!!!
P.s Ik weet dat er al veel topic zijn met Artifacts alleen kom ik daar niet uit.
P.ss Mocht er nou spel fouten in zitten. Sorry voor diegene die zich daar aan ergeren, ik heb dyslexie.
Hoi iedereen,
Ik heb voor een vriend van mij een pc gebouwd.
(Zie specs hieronder)
Intel Core i5 4670K Boxed
MSI B85-G41 PC Mate
XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation
Hitachi Deskstar 7K1000.C, 1TB
Zalman Z11 Plus
be quiet! Shadow Rock PRO SR1
Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Samsung SH-224BB Zwart
XFX Pro 550W
Echter toen hij was geinstalleert, vertoonde het artefacts op het beeld tijdens het game.
We hadden hem aan een LG tv gekoppeld. Dus ik dacht, zal het wel aan de tv liggen.
Maar na het proberen op verschillende monitoren bleef de setup artefacts vertonen.
Vooral tijdens de "quike time" events in de games en de intro filmpjes.
(Bij Laura Croft was het zeer goed te zien)
We hebben alle drivers en zelf windows opnieuw geinstaleert. Maar dat mocht niet baten.
Meestal als je artefacts heb, ligt het aan de videokaart.
We zouden hem dan ook retourneren naar Alternate.
Maar voordat we de kaart op de post deden heb ik zijn oude videokaart, een GTX 430, ook nog geprobeerd.
Hier toonde de setup ook artefacts. Dus volgens mij kan het niet aan de videokaart liggen.
Overigens toonde de GTX 430 in het oude systeem geen artefacts
Ik ben nu benieuwd of het nou echt aan de videokaart ligt of heb ik een verkeerde setup uitgekozen? \
Alvast bedankt!!!
P.s Ik weet dat er al veel topic zijn met Artifacts alleen kom ik daar niet uit.
P.ss Mocht er nou spel fouten in zitten. Sorry voor diegene die zich daar aan ergeren, ik heb dyslexie.
[ Voor 5% gewijzigd door Theunis_B op 21-09-2013 15:00 ]