• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2025

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn broertje kwam gisteren naar mij toe en zij dat zijn acer scherm continu "No Input" gaf. Nu heb ik deze monitor op mijn eigen PC aangesloten en hier werkt deze perfect. Toevallig had ik nog zo'n zelfde acer scherm staan en als ik deze aansluit op zijn pc werkt het ook gewoon. Ook heb ik de DVI kabel al gewisselt voor het geval deze misschien kapot was maar niets helpt.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen en of wat het probleem is? Alles is aangesloten geweest via DVI.
Kort samengevat: Scherm werkt spontaan niet meer in zijn setup, andere schermen wel.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:46

Fiber

Beaches are for storming.

Dan ruil je die twee schermen toch gewoon... Problem solved lijkt mij. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Fiber schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:59:
Dan ruil je die twee schermen toch gewoon... Problem solved lijkt mij. :)
Haha, ja die oplossing had ik wel bedacht behalve dat mijn scherm in een stuk betere staat is :+ (En ik gebruik em regelmatig :P) Ik heb dus liever dat zijn scherm gewoon weer gaat werken :D

• Jonathan-458
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-01 21:01
alle video instellingen al doorspit??? heeft hij niet toevallig een modus gekozen die niet ondersteunt wordt??? want als dat zelfde scherm gewoon perfect bij jouw werkt moet er of iets mis zijn met zijn videokaart of iets met de ingestelde scherm waarden.

En aangezien jouw scherm het wel op zijn pc doet lijkt mij het laatste het geval, wat je dan het beste kan doen is beide monitoren aansluiten en de instellingen van de monitor die het niet doet veranderen totdat deze weer normaal reageert probeer ook VGA en/of HDMI eens.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Iets met de videokaart instellingen of de firmware van de monitor staat op het punt om te zeggen "zoek het zelf maar uit"

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Koozza

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Jonathan-458 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 14:08:
alle video instellingen al doorspit??? heeft hij niet toevallig een modus gekozen die niet ondersteunt wordt???
Het werkt overigens al niet met de POST. Hij gaat gewoon nooit aan. De settings van het scherm zal ik nog even checken tegen mijn scherm (Ze zijn identiek, dus dezelfde settings zouden moeten werken) al gok ik dat het dat niet is (Dan had ie wel gezecht dat ie aan zn scherm heeft lopen kloten)

[ Voor 12% gewijzigd door Koozza op 21-09-2013 14:12 ]

Pagina: 1