Hoi mede Tweakers,
Ik heb geen flauw benul welke telefoonprovider ik zou moeten kiezen.
Als ik de reacties/ervaringen lees van welk willekeurige telefoonprovider dan ook. Dan zijn die bijna allemaal heel negatief. Dus uit die reacties kom ik niet verder.
Ik ben op zoek naar het volgende:
SimOnly abon.
4 uur per maand bellen 5 uur kan ook maar das vrij veel
100 sms per maand
geen internet
1 jaar contract
nummerbehoud
Ik heb een simpele telefoon. Woon in de randstad
Telfort, Tele2, Ben en Simyo zijn voor mij het voordeligst.
http://www.kieskeurig.nl/...6contract_length[12]%3D12
Ik heb nu al jaren T-mobile en betaal daar al jaren echt veel te veel. Kom rond de 25 euro per maand uit! voordat geld heb ik bijna een smartphone... wat ik niet wil hebben.
Huidig abo: T mobile Relax 300 SIM only + Relax SMS 100
Eigenlijk heb ik nooit echt problemen met T mobile gehad. Ontvangst is redelijk goed.
Is er ergens een site die jullie mij kunnen geven waarop ik zelf verder kan zoeken? Tenzij het antwoord voor de hand liggend is.
tnx
Ik heb geen flauw benul welke telefoonprovider ik zou moeten kiezen.
Als ik de reacties/ervaringen lees van welk willekeurige telefoonprovider dan ook. Dan zijn die bijna allemaal heel negatief. Dus uit die reacties kom ik niet verder.
Ik ben op zoek naar het volgende:
SimOnly abon.
4 uur per maand bellen 5 uur kan ook maar das vrij veel
100 sms per maand
geen internet
1 jaar contract
nummerbehoud
Ik heb een simpele telefoon. Woon in de randstad
Telfort, Tele2, Ben en Simyo zijn voor mij het voordeligst.
http://www.kieskeurig.nl/...6contract_length[12]%3D12
Ik heb nu al jaren T-mobile en betaal daar al jaren echt veel te veel. Kom rond de 25 euro per maand uit! voordat geld heb ik bijna een smartphone... wat ik niet wil hebben.
Huidig abo: T mobile Relax 300 SIM only + Relax SMS 100
Eigenlijk heb ik nooit echt problemen met T mobile gehad. Ontvangst is redelijk goed.
Is er ergens een site die jullie mij kunnen geven waarop ik zelf verder kan zoeken? Tenzij het antwoord voor de hand liggend is.
tnx