• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 13:58
Hoi mede Tweakers,

Ik heb geen flauw benul welke telefoonprovider ik zou moeten kiezen.
Als ik de reacties/ervaringen lees van welk willekeurige telefoonprovider dan ook. Dan zijn die bijna allemaal heel negatief. Dus uit die reacties kom ik niet verder.

Ik ben op zoek naar het volgende:

SimOnly abon.
4 uur per maand bellen 5 uur kan ook maar das vrij veel
100 sms per maand
geen internet
1 jaar contract
nummerbehoud

Ik heb een simpele telefoon. Woon in de randstad

Telfort, Tele2, Ben en Simyo zijn voor mij het voordeligst.

http://www.kieskeurig.nl/...6contract_length[12]%3D12

Ik heb nu al jaren T-mobile en betaal daar al jaren echt veel te veel. Kom rond de 25 euro per maand uit! voordat geld heb ik bijna een smartphone... wat ik niet wil hebben.

Huidig abo: T mobile Relax 300 SIM only + Relax SMS 100

Eigenlijk heb ik nooit echt problemen met T mobile gehad. Ontvangst is redelijk goed.
Is er ergens een site die jullie mij kunnen geven waarop ik zelf verder kan zoeken? Tenzij het antwoord voor de hand liggend is.

tnx

Verwijderd

Beste Noud,

Een website die ik erg handig vind voor het vinden van de beste aanbiedingen is Bellen.com. Zo biedt Telfort volgens de website het beste aanbod: 400 minuten, 100 sms sim-only voor €10,- per maand. Kijk gerust ook op websites als Simyo.nl (over deze provider is een speciaal topic over geopend) en dergelijke.

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Tnx.. mooie en snelle overzichtelijke website.
Keuze is voor Telfort gevallen. Een kennis van mij heeft Telfort en zij heeft nooit ermee problemen ondervonden. Eindelijk de knoop...bijna... doorgehakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
(jarig!)
T-mobile heeft de slechtste dekkingsgraad van de 3 providers die nederland heeft.

Je kan dus ook gewoon overstappen naar alle providers in NL zonder dat je daar op achteruit gaat.

Kijk ook eens op www.gsmwijzer.nl voor mooie aanbiedingen. Met name HollandsNieuwe is een goedkope provider met hele goede voorwaarden.

• noud
Bedankt voor je andere site maar mijn besluit staat wel vast.
Ik lees wel vaker slechte verhalen bij Hollandsnieuwe.
Het gekke is dat ik als Tmobile gebruiker voor een kleine zes jaar nauwelijks last heb van de slechte dekkingsgraad. Dus dan maakt het idd helemaal niet uit welke provider het wordt.
Ik bel en sms enkel maar.
Ik ga vanavond telfort bellen voor een simonly abbo. Hun site wil niet door linken naar 'bestellen'.

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
(jarig!)
Waarom ga je om advies vragen als je beslissing vast staat. Je geeft aan geen verstand te hebben, wij geven je advies en dat leg je totaal naast je neer.
Ga dan maar lekker je eigen keuze bestellen.

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:24
zero_cool89 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:57:
Waarom ga je om advies vragen als je beslissing vast staat. Je geeft aan geen verstand te hebben, wij geven je advies en dat leg je totaal naast je neer.
Ga dan maar lekker je eigen keuze bestellen.
Hij heeft toch enkel het advies opgevolgd van Fly8466....Dankzij dit topic heb ik voor mijn moeder ook maar een Telfort sim only abonnement besteld aangezien ik goede ervaringen heb met het kpn netwerk. Nu hopelijk ook met Telfort. Hollandsnieuwe heb ik een jaar gehad, maar die mb's vlogen erdoorheen vanwege die afronding en het overstappen naar een Vodafone abonnement was praktisch onmogelijk doordat hun systeem niet meer werkte. (Er stond dat mijn contract nog 10 jaar door liep....) Ik heb toen vele malen met ze aan de telefoon gehangen totdat er uiteindelijk iemand was met gezag die het wel kon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Bestelling van telfort wordt overmorgen gebracht. Ik heb Tmobile nog gevraagd of zij een betere deal hadden, maar dat hadden zij niet. Misschien dat ik ad moeten pushen.. Maar gelukkig spaar ik over 1 maand, 20 euro uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynaerdejr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-03-2021
Over het algemeen zijn eigenlijk alle netwerken goed in Nederland (dus: KPN, Vodafone, en T-Mobile). Prijs en klantenservice zijn daarom meestal doorslaggevend. Wat ik zelf nog wel prettig vind is als de minuten en sms uit dezelfde bundel komen. Ik SMS tegenwoordig nog maar heel weinig, maar toch jammer als je dan voor die paar SMS-jes elke keer 30 cent ofzo moet betalen. In die zin zou Telfort voor mij wat minder geschikt zijn, en bv Tele2 beter passen (zie ook deze vergelijking). Uiteindelijk maak je met zowel Telfort, Tele2, of Simyo wel een goede keus denk ik.

ofof.nl - bereken de netto kosten voor elektrisch rijden

Pagina: 1