Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Computer start niet op

Pagina: 1
Acties:

• VipeV
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 13:37
Hee allemaal,

Gisteren zijn de componenten voor mijn computer binnengekomen en ben ik meteen gaan sleutelen om deze zo snel mogelijk in elkaar te zetten. Dit is echter nu gebeurd maar als ik op de power button druk gebeurt er helemaal niets.
Het ligt niet aan de voeding, deze heb ik al getest door groen met zwart te verbinden, en de ventilator ging inderdaad aan, dus dat is in orde. Overigens heb ik nu al een aantal keer gekeken of al mijn aansluitingen van de power knop etc goed zitten en voor zo ver ik kan zien is dat ook in orde.

Mijn specs zijn:
asrock b75m-dgs
intel celeron 1610
fractal desgin 1000
be quiet 300w
corsair value 4gb (2*2)
plextor 128gb

Ik hoor 't wel! Alvast bedankt!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
VipeV schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:18:. Overigens heb ik nu al een aantal keer gekeken of al mijn aansluitingen van de power knop etc goed zitten en voor zo ver ik kan zien is dat ook in orde.
Als kortsluiten op de frontpanel aansluiting op het mobo werkt, groen/zwart op de power connector verbinden werkt, moet knop zelf stuk zijn. Is eenvoudig te meten

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 11:22
Moederbord schroeven helemaal los draaien. En dan proberen op te starten Was een keertje ook bij mij gebeurd.

• VipeV
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 13:37
Ik heb het moederbord even kort gesloten en het werkt allemaal!
De computer gaat aan, maar dan doet de knop het dus niet. Hoe moet ik dit precies op gaan lossen? Kan ik dit fixen?

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:55
VipeV schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:30:
Ik heb het moederbord even kort gesloten en het werkt allemaal!
De computer gaat aan, maar dan doet de knop het dus niet. Hoe moet ik dit precies op gaan lossen? Kan ik dit fixen?
Uh het is toch allemaal gloednieuw, dus ehm, garantie? nieuwe kast laten komen lijkt me een strak plan..
Pagina: 1