Ik weet dat er al talloze topics over zijn en na deze is goed bekeken te hebben hoop ik dat jullie mij ook een goed advies kunnen geven. Ik ben van plan om een game pc te maken, ik heb al jaren niet meer gegamed en wil dit weer gaan oppakken.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik wil de komende 2 a 3 jaar alle spellen goed kunnen spelen. Het liefst op 1080p voluit. Ik wil de PC op mijn tv aansluiten voor het gamen.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro voor de kast.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik hoef geen monitor, toetsenbord of muis. Dat heb ik wel. Ik ga gamen op mijn Philips TV 46".
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een gamepc in een kast. Dus moederbord, processor, geheugen, videokaart, koelers, voeding en kast.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel en NVidea. Gevoelsmatig is dit een voorkeur, ik lees dat dit beter presteert?
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Dit is wat ik zelf bedacht had. Ik ben benieuwd of dit een beetje logisch is.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik wil de komende 2 a 3 jaar alle spellen goed kunnen spelen. Het liefst op 1080p voluit. Ik wil de PC op mijn tv aansluiten voor het gamen.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro voor de kast.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik hoef geen monitor, toetsenbord of muis. Dat heb ik wel. Ik ga gamen op mijn Philips TV 46".
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een gamepc in een kast. Dus moederbord, processor, geheugen, videokaart, koelers, voeding en kast.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel en NVidea. Gevoelsmatig is dit een voorkeur, ik lees dat dit beter presteert?
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Dit is wat ik zelf bedacht had. Ik ben benieuwd of dit een beetje logisch is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 288,- | € 288,- |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 132,90 | € 132,90 |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 233,- | € 233,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 74,85 | € 74,85 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 89,60 | € 89,60 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 116,50 | € 116,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.039,75 | |