Toon posts:

geen geluid bij aansluiten mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem en dat is als ik mijn mediaplayer aansluit op de tv via een hdmi kabel het geluid van mijn soundbar kwijt ben als ik van de mediaplayer terug schakel naar tv.Als ik de hdmi kabel van de mediaplayer los trek heb ik weer geluid.Ook al staat de mediaplayer helemaal uit,ook geen voeding aangesloten krijg ik geen geluid.Alleen wat ik al zei hdmi eruit en geluid is terug.Iemand misschien een oplossing.soundbar is een philips 5120 mediapayer a.c ryan mini tv is een lg 55lw650

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
Ik verdenk dat het ergens in je TV mis gaat. Wat gebeurt er als je andere HDMI-aansluitingen neemt? Mogelijk dat het probleem zich beperkt tot 1 of 2 HDMI aansluitingen op je TV, en anders misschien eens contact opnemen met LG?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
ik zal hem is aansluiten op hdmi port 3.ik had hem eerst aangesloten op de soundbar zelf maar dat gaf het zelfde probleem.ik hem mijn playstation wel aangesloten op de soundbar en dat werkt goed met simplink.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hdmi port 3 geeft zelfde probleem.schakeld het geluid nog steeds uit.
Ook kan ik niet met de afstandbediening terug naar de hdmi arc funtie op de soundbar.
Toch maar contact opnemen met lg.