• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-01 14:30
Zoals de topic al aangeeft heb ik een Samsung PN51E8000 SmartTV en nu wil ik in de avonden gebruik maken van headphones om niemand tot last te zijn. Je zou zeggen dat dit zo aan te sluiten is, maar niets is blijkbaar minder waar.

Ik heb twee headsets/headphones:

USB: Corsair Vengeance 1500
Single Jack: Sennheiser HD415

Bij mijn vorige TV was het gewoon single jack erin en gaan, maar ik ben nu al een uur aan het kloten en nog geen steek verder. Ik heb het e.e.a. gelezen over converters, maar ik kan er niet bij dat ik die headset niet gewoon op een van de usb poorten op mijn TV kan aansluiten. Ik ben naar mijn weten alle settings wel 5x langs gegaan en ik krijg het niet aan de praat, maar wellicht zie ik toch iets over het hoofd. Het maakt mij niet uit welke ik ervoor moet gebruiken, zolang het maar werkt. Iemand suggesties?

Blizzard: Apokk#2441

• Apokk
of is dit dan de beste/makkelijkste optie:
http://www.kabeltje.com/3...-2x-tulp-kabel-0.20-meter

er zit namelijk geen single jack aansluiting op de tv, alleen een dubbele.

• Apokk
Dat heeft blijkbaar ook niet geholpen. Nog steeds hetzelfde probleem dat het geluid via de TV blijft lopen ipv via de koptelefoon. Voor zover ik kan zien is er namelijk ook geen instelling voor in de software van de TV.

Niemand met een dergelijke samsung TV die dit ook heeft en een mogelijke oorzaak weet?