Beste tweakers,
Ik wil graag de grafische kaart van mijn Acer Aspire m3641 upgraden naar de Sapphire Radeon HD 7850 2GB O/C DDR5. Er zit nu een Nvidia GeForce GT 120 in.
Over de sapphire heb ik het volgende gevonden qua wattage Bron:
• Stroomverbruik maximaal: 150 watt
• Minimaal benodigde voeding: 500 watt
Over de Nvidia heb ik het volgende gevonden Bron:
• Minimum System Power: 350 Watts
Ik kan niet veel informatie vinden over de voeding die in mijn pc zit, sommige websites vermelden 250 watt en andere 400 watt, volgensmij klopt dat niet gezien de minimum system power hierboven.. Ik ben nu niet thuis maar ik zal zondag sowieso kijken. Volgensmij moet ik met de nieuwe grafische kaart een nieuwe voeding kopen, toch? Of kan ik die ik nu gebruik houden?
Als ik de voeding moet upgraden, hebben jullie dan tips?
Alvast heel erg bedankt en sorry als dit in het verkeerde board gepost is.
Groeten van Jan
Ik wil graag de grafische kaart van mijn Acer Aspire m3641 upgraden naar de Sapphire Radeon HD 7850 2GB O/C DDR5. Er zit nu een Nvidia GeForce GT 120 in.
Over de sapphire heb ik het volgende gevonden qua wattage Bron:
• Stroomverbruik maximaal: 150 watt
• Minimaal benodigde voeding: 500 watt
Over de Nvidia heb ik het volgende gevonden Bron:
• Minimum System Power: 350 Watts
Ik kan niet veel informatie vinden over de voeding die in mijn pc zit, sommige websites vermelden 250 watt en andere 400 watt, volgensmij klopt dat niet gezien de minimum system power hierboven.. Ik ben nu niet thuis maar ik zal zondag sowieso kijken. Volgensmij moet ik met de nieuwe grafische kaart een nieuwe voeding kopen, toch? Of kan ik die ik nu gebruik houden?
Als ik de voeding moet upgraden, hebben jullie dan tips?
Alvast heel erg bedankt en sorry als dit in het verkeerde board gepost is.
Groeten van Jan