[Win8] Windows blijft hangen bij stap 2 installatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:52
Hallo mede-tweakers,

vandaag heb ik mijn systeem in elkaar gezet, en vervolgens deed ik dus mijn windows 8 DVD in de ODD. vervolgens verliep alles geweldig, tot..
Ineens kwam er een foutmelding te staan, heb gekeken op google maar nergens kon ik de oplossing vinden. Zodra hij bij stap 2 is van het installeren, krijg ik ineens de volgende errorcode: 0x80070017. Dit gebeurt dus op stap 2, kijk in het onderstaande youtubefilmje, dat is stap 2 en dan loopt hij bij mij op 77% vast. Wat moet ik doen om dit te verhelpen? Heb het ook al geprobeerd met een externe DVD brander, maar lukt ook niet, toen ik een iso ervan wou maken ging hij continu bij 2000nogwat van de 3100 ook vastlopen. Wat moet ik doen?

alvast bedankt!

Jason.

YouTube: Downgrade Windows 8 to Windows 7

Systeem:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD A8-5600K Black Edition€ 78,50€ 78,50
1ASRock FM2A75 PRO4-M€ 56,30€ 56,30
1Toshiba DT01ACA050, 500GB€ 44,94€ 44,94
1Cooler Master N300 KKN1€ 32,94€ 32,94
1Microsoft Windows 8 NL OEM 32/64 bit€ 82,28€ 82,28
1Logitech K120 (Internationaal)€ 12,45€ 12,45
1Crucial CT51264BA160BJ€ 31,10€ 31,10
1Lite-On IHAS124 Zwart€ 20,-€ 20,-
1Corsair Builder CX430€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 358,51

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt wel een andere drive geprobeerd, maar niet een andere disc? Als je je Windows bij een fysieke winkel hebt gekocht kan je naar de winkel terug gaan (eventueel met je hele systeem) en vragen om een vervangende disc danwel dat de installatie daar ter plekke met een andere disc wordt uitgevoerd.

Een andere optie heb je ook nog, maar die mag je zelf bedenken want 't is iets wat we hier niet bespreken ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:52
Hero of Time schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:47:
Je hebt wel een andere drive geprobeerd, maar niet een andere disc? Als je je Windows bij een fysieke winkel hebt gekocht kan je naar de winkel terug gaan (eventueel met je hele systeem) en vragen om een vervangende disc danwel dat de installatie daar ter plekke met een andere disc wordt uitgevoerd.

Een andere optie heb je ook nog, maar die mag je zelf bedenken want 't is iets wat we hier niet bespreken ;)
erg irritant... ze zijn het weekend niet open. zal moeten wachten tot maandag, en ik weet niet hoe die andere manier werkt, 1 ding weet ik zeker: ik wil van die klootzakken mn geld terug...

Signature

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In je OP zeg je dat je het systeem zelf hebt gebouwd. Waarom heb je de winkel dat niet laten doen, inclusief installatie van Windows? Als je een beetje verkeerde winkel hebt, wijzen ze naar jou als schuldige omdat je wat fout hebt gedaan en kan je fluiten naar hulp, en je geld.

Voor nu kan je iig nog kijken of je hardware en alles in orde is, door (bijvoorbeeld) Ubuntu te installeren. Misschien kan je dan van daaruit wel een ISO maken van de DVD om dan via USB te installeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate