Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-11 16:14
Beste tweakers,

ik ben nogal een noob op het gebied van tweaken en custom roms, maar ik probeerde het toch maar.. Ik heb de EOS 4 rom geflashed op mijn asus tf101. Ik de TWRP en daarvoor had een andere custom recovery. TWRP heeft bij mij nooit een rom gezien en ik flashde ook neit via twrp, maar op de een of ander manier staat twrp als cwr. Nu wilde ik terug gaan naar stock en ik heb ook de stock rom op mijn tablet gezet. Ik volgde een guide, en ik vergat om een back up te doen...en ik heb alle data verwijderd.. nu kan ik mijn rom niet terugvinden.. Ik heb een micro sd kaart met de rom ook in de tablet gedaan, maar ook de sd kaart kan ik niet terugvinden. Nu zit ik dus in de twrp menu, en ik kan verder niks. Ik las dat ADB mode kan helpen, maar hier kom ik ook niet uit. Voorheen herkende mijn laptop de tablet, maar wanneer ik nu de tablet aansluit staat dat apparaatstuurprogramma wordt geinstalleerd, een mtp apparaat, en na een paar minuten mislukt het.

UPDATE
Op de een of ander manier heb ik het hersteld...vraag me niet hoe maar het is gelukt :D Nu wil ik graag even vragen of er nog, nadat ik nu op stock rom zit, enige sporen aanwezig zijn dat ik een custom rom heb gebruikt? Moet ik nog iets verwijderen of?

[ Voor 12% gewijzigd door Kaninho op 20-09-2013 22:39 ]