Knipperdeknipperdeknip
[ Voor 98% gewijzigd door Hoteldebotel op 14-09-2015 12:14 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Hoteldebotel op 14-09-2015 12:14 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
IND lijkt mij ook een betere optie dan TI, maar de school waar dit wordt gegeven zit aan de andere kant van NederlandMythio schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:05:
Ik zou ook zeker doorstuderen. HBO is gewoon waardevol als je wilt kunnen groeien.
Waarom eigenlijk HBO TI? Als je echt weet dat je netwerkbeheer wilt doen, is misschien iets als IND een betere keuze?
[ Voor 4% gewijzigd door ATS op 20-09-2013 22:27 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
[ Voor 14% gewijzigd door Zoijar op 21-09-2013 10:08 ]
Verwijderd
Amen.Zoijar schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:08:
Mijn advies: geniet nog even van het student zijn, doe lekker HBO, ontmoet mensen, maak lol als 18-jarige, die baan krijg je toch uiteindelijk wel. Neem het er nog een paar jaar van en probeer zo veel mogelijk te leren zonder afleiding. Werken mag je daarna nog tot je 70ste.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Wat kibber over de HU zegt klopt. Ik zit momenteel in m'n derde jaar (Systeembeheer natuurlijk) en heb Cisco Switching en Routing op CCNP niveau gehad in het tweede jaar. Ik vind ook dat de docenten goed zijn in het overbrengen van de stof. Je hebt ook nog in Amsterdam of Heerlen een Systeem/Netwerkbeheer opleiding.kibber schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:16:
Ik zou gaan studeren. De overheid is geen slechte werkgever, maar gezien alle bezuinigingen ben je ook niet echt zeker van je baan op dit moment. HBO opent gewoon deuren voor de toekomst. Ga maar eens zoeken naar vacatures in je vakgebied, vrijwel allemaal vragen ze om een HBO papiertje. Als IND geen optie voor je is, misschien kan je eens naar Systeembeheer in Utrecht (HU) kijken. Daar heb ik zelf gestudeerd en daar zat best wel veel Cisco in. CCNA, CCNA Security en een klein stukje CCNP. Wellicht is dat iets voor je
Zoals anderen al zeiden: je bent nu nog jong. Nu heb je de kansen nog. Als je HBO kan combineren met werk zou dat natuurlijk ideaal zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq