Dual GPU Werkend Krijgen

Pagina: 1
Acties:

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-01 20:49
Goedenavond Tweakers!

Ik heb zojuist een 2de gpu op de kop getikt voor mijn oude maar fijne pc :P

ik had al een
GeForce 8400GS (driver: 327.23)

en nu heb ik er een GeForce G210 bij op de kop kunnen tikken

Mijn bedoeling was om dan eindelijk een 3e scherm aan mijn pc te hangen, alleen nu komt het probleem
Ik krijg iedere keer de melding:
Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld
Beeldschermstuurprogramma NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 327.23 reageert niet meer en is hersteld.
Wat kan ik hier nu aan doen om het toch te laten werken!

Heb de drivers al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar nog niets anders.

Gelieve geen reacties zoals: Koop een betere kaart, Want daar heb ik niets aan ;)

Alvast bedankt!

Edit:
de 2de kaart heeft dezelfde drivers nodig volgens de site
En ik draai op Windows 7 Ultimate

Edit2:
Als ik enkel de G210 gebruik krijg ik deze melding ook om de haverklap...

Betekend dit dat die kaart ook defect is, of dat niet??

[ Voor 13% gewijzigd door MrMilco op 20-09-2013 21:02 ]

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Verwijderd

Volgens mij zijn dit totaal verschillende chips, die kan je niet in SLI draaien. Echt niet.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:00

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hij had het dan ook niet over SLI.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Compizfox schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:23:
Ah, beter leren lezen.

• MrMilco
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:20:
Volgens mij zijn dit totaal verschillende chips, die kan je niet in SLI draaien. Echt niet.
Compizfox schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:23:
Klopt,

Moederbord type is misschien wel belangrijk: MSI K9N SLI Platinum

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mij lijkt het dat de 210 gewoon niet lekker is als die in zn 1tje ook elke keer de display driver weet te laten crashen :?

404 Signature not found

• MrMilco
SMSfreakie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:06:
mij lijkt het dat de 210 gewoon niet lekker is als die in zn 1tje ook elke keer de display driver weet te laten crashen :?
Betekend dit dan dat hij kapot is, of gewoon niet lekker werkt met mijn windows?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Test de GT210 eens los en kijk wat ie doet.

Edit: Al gedaan dus. Kans is groot dat ie defect is. Andere PC kan je nog proberen.

[ Voor 50% gewijzigd door PilatuS op 20-09-2013 21:30 ]

• MrMilco
PilatuS schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:30:
Test de GT210 eens los en kijk wat ie doet.

Edit: Al gedaan dus. Kans is groot dat ie defect is. Andere PC kan je nog proberen.
Al gedaan:
Edit2:
Als ik enkel de G210 gebruik krijg ik deze melding ook om de haverklap...

Betekend dit dat die kaart ook defect is, of dat niet??
Zonder die driver werkt de kaart wel :S

[ Voor 4% gewijzigd door MrMilco op 20-09-2013 21:31 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:41
Zonder die driver heb je alleen basis 2D functionaliteit. Die functionaliteit is een standaard die lang geleden al in het leven is geroepen zodat kaarten ook zonder driver beeld geven. Als je kaart met driver raar doet, is je kaart in de meeste niet meer goed.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• MrMilco
NitroX infinity schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:33:
Zonder die driver heb je alleen basis 2D functionaliteit. Die functionaliteit is een standaard die lang geleden al in het leven is geroepen zodat kaarten ook zonder driver beeld geven. Als je kaart met driver raar doet, is je kaart in de meeste niet meer goed.
dan denk ik dat ik genoeg weet,
bedankt voor uw reactie!! en dan denk ik dat ik t maar met 2 schermen moet leren leven :P

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Kun je niet naar oudere drivers zoeken voor je kaart? Kan zijn dat de driver niet helemaal lekker werkt.

Daarnaast kun je ook proberen eerst alle driver bestanden compleet van je computer te verwijderen via driversweeper en daarna nogmaals de drivers te installeren.

• MrMilco
JustwilliamNL schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:58:
Kun je niet naar oudere drivers zoeken voor je kaart? Kan zijn dat de driver niet helemaal lekker werkt.

Daarnaast kun je ook proberen eerst alle driver bestanden compleet van je computer te verwijderen via driversweeper en daarna nogmaals de drivers te installeren.
Ik moet binnenkort toch windows opnieuw installeren, denk dat ik hem dan meteen uitprobeer,

Heb ook al een oudere driver gebruikt, maar ook hier werkte hij niet mee :'(

Edit: Blijkt dus een OEM van hp te wezen, gaat dus zo nog niet werken ook..... Dan denk ik maar weer de verkoop in....

[ Voor 9% gewijzigd door MrMilco op 20-09-2013 23:48 ]

Pagina: 1