Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adblock (Chrome) werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel lang adblock geinstalleerd staan in Chrome maar sinds vorige week werkte het niet opeens niet meer.
Bij de opties staat: "EasyList (aanbevolen) Deze filter kon niet worden opgehaald!"
Handmatig bijwerken helpt ook niet. Bij verwijdering word het mapje met uit de extensie folder (roaming) gewist en bij herinstallatie opnieuw aangemaakt. Ik kan er verder ook niets over vinden. Eset ook al compleet uitgezet maar geen effect. Weet iemand hoe ik het weer aan de praat kan krijgen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 18:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :(

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:36

SkyStreaker

Move on up!

De-installeren, bleachbit downloaden en in admin modus opstarten. ALLES voor Chrome aanvinken (ik neem aan dat je synchroniseert, dus als het goed is komen je wachtwoorden weer terug) en eventueel regcleaner van CCleaner of de regcleaner van Jetclean d'r over heen.

Hopelijk helpt dat.

Edit: of dat wat hieronder staat, blijkbaar - haha

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 22-09-2013 18:29 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• zeforze
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-11 20:39
Ik had/heb ongeveer hetzelfde probleem. Dit is mijn fix
In Chrome:
- instellingen
- extensies
- bij adblock incognito-mode aan en uit klikken

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Onnozel maar waar: sites hebben advertentieinkomsten nodig. Adblockers helpen niet om de sites die je bezoekt in de lucht te houden.

Tweakers staat zelf in de algemene voorwaarden het gebruik van adblockers niet toe. We verwachten dan ook dat de bezoekers van tweakers de site op hun whitelist hebben staan.

[ Voor 45% gewijzigd door Lustucru op 24-09-2013 09:50 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Werkt nog steeds niet. Ook Adblock Plus geprobeerd maar hetzelfde probleem :(.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Maar je hebt er dan bij specifieke site last van dat je wel ad's krijgt? Of krijg je ze altijd?

Maar je hebt tweakers dus wel op de white list staan neem ik aan?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:04:
Maar je hebt er dan bij specifieke site last van dat je wel ad's krijgt? Of krijg je ze altijd?

Maar je hebt tweakers dus wel op de white list staan neem ik aan?
Beide blockers werken gewoon niet. Alsof ze uitgeschakeld staan. Manueel filters downloaden helpt niet. Ik heb al de extensie folder verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet. Ik snap er niets van.

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb het net even bij mij gekeken en ik kan wel gewoon de easylist updaten

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Verwijderd

Topicstarter
Abraxas1 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:20:
Heb het net even bij mij gekeken en ik kan wel gewoon de easylist updaten
Kan iemand voor mij de programma folder even zippen of rarren en dan ergens uploaden? Misschien werkt het als de folder van een ander vervang met de mijne. De extensiefolder staat in:

C:\Users[b]GEBRUIKERSNAAM[/b]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\
Adblock: gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
Adblock Plus: cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb

"Default" kan ook "Profile1" (of ...2 of ...3) zijn afhankelijk of je profielen gebruikt.
Pagina: 1