Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tracker onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 12:00
Ik heb een zeer vreemd probleem met de tracker. Hij is onleesbaar en alleen op de frontpage, niet op het forum bijvoorbeeld. En tijdens het scrollen is hij normaal leesbaar, stop ik met scrollen is het weer onleesbaar....

Ik gebruik Chrome: 29.0.1547.66 m icm W7 64 bit SP1.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V5R1g6R.png

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 17:26

Perkouw

Moderator General Chat
Het lijkt me toch iets lokaals. Draai hier de laatste versie van Chrome op verschillende besturingssystemen waaronder Windows 7 64bit, maar dan wel compleet foutloos.

Toevallig een plug-in die e.e.a. sloopt ?
Je kan ze even allemaal uitschakelen om te kijken wat er dan gebeurt.

[ Voor 25% gewijzigd door Perkouw op 20-09-2013 14:57 ]

• L-VIS
Hmm als alle extensies zijn uitgeschakeld blijft het probleem bestaan. Wel als ik scroll tot de banner verdwijnt achter de tweakers header lost het probleem zich op. Heb jij dit probleem ook met die banner?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die banner ziet er ook niet compleet uit, er gaat vast iets mis in de combinatie daarmee. Je hebt niet toch een bannerblocker draaien? Bijvoorbeeld in je virusscanner geintegreerd? Of wellicht custom css die een beetje in de knel komt?

't Zou natuurlijk niet moeten gebeuren, maar dan is dat in ieder geval uit te sluiten. Gaat het in andere browsers wel goed? Of in een (private) window waar je niet ingelogd bent?

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 11:27

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Chrome Versie 29.0.1547.76 m - W7 SP1
Geen probleem bij mij

Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/9971/yi0g.png

• L-VIS
Het blijft windows natuurlijk. Even een reboot did the trick :)
Pagina: 1