Micrsoft Active Sync Email op iPhone 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik heb een vraag...

ik werk sinds kort bij een fam bedrijfje. Het ict gebeuren is eenmaal ver in het verleden ingesteld en geconfigureerd en basta, dat was het

Nu probeer ik mijn zakelijke email dus te zetten op me iPhone 5..
Dat is gelukt. Via EXCHANGE heb ik de zakelijke mail gezet.

Maar dat is niet alles....
Het is namelijk zo, Als ik in Outlook op werk inlog dan zie je naast mijn zakelijke email: "bob@bedrijf.nl" ook de info email "info@bedrijf.nl"
"bob@bedrijf.nl" heb ik op me iphone.

Maar info mail is weer een ander verhaal....

Op de PC op kantoor in OUTLOOK onder me zakelijke mail heb je ook de "info@bedrijf.nl" email...
deze email heeft een adres: "info@bedrijf.nl" maar verder geen wachtwoord ofzo.
En er zijn ook geen instellingen in Outlook van die info email..

Het is zo toendertijd geconfigureerd dat De 2 directeurs en managers als ze op hun Outlook inloggen voor hun eigen zakelijk email dat ze allemaal ook de "info" email ook kunnen inzien en vandaar uit mails kunnen sturen enzo.
de 1e directeur heeft een Samsung met Android en die heeft Toendertijd via Microsoft Active Sync de "info" mail op zn telefoon gekregen.

Nu proberen de overige directeur en managers hetzelfde info email te krijgen op hun iPhone. En ik ook..
Maar je hebt niet echt een gebruikersnaam + wachtwoord + server bij deze info email...
Het is op 1 of ander manier geconfigureerd dat als de Managers en Ik op onze Outlook inloggen dat je gelijk ook de Info email toegang krijgt..
En van daaruit kunnen we allemaal mail sturen en alles wat inkomt, kunnen we allemaal lezen...

Maar hoe stel je dit in op de iPhone.... ? 8)7
heeft iemand een enig idee en wat ik precies probeer te zeggen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Je zult waarschijnlijk niet ontkomen aan het feit dat je het wachtwoord voor het info account zult moeten resetten, dan kun je deze instellen bij nieuwe telefoons en zul je bij de huidige ingestelde accounts het wachtwoord moeten aanpassen naar het nieuwe.

Binnen Exchange zullen degene die deze mailbox hebben, send as en manage rechten hebben verkregen verwacht ik. Deze is vervolgens als extra postvak toegevoegd binnen Outlook :)

[ Voor 26% gewijzigd door JB op 20-09-2013 19:24 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:13
Niet, simpelweg niet... Of althans niet als je deze als Exchange account wilt toevoegen. Je kunt immers maar 1 exchange account aanmaken op je iPhone of welk mobile device dan ook. Je kunt wellicht wel via imap toevoegen. Dan heb je idd wel het username en password nodig van de functionele mailbox. Resetten van het ww verzorgt trouwens niet dat je binnen Outlook op de fatclient issues krijgt. Die gebruikt geen WW namelijk.

U+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:58
Jeroen_ae92 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:20:
Niet, simpelweg niet... Of althans niet als je deze als Exchange account wilt toevoegen. Je kunt immers maar 1 exchange account aanmaken op je iPhone of welk mobile device dan ook. Je kunt wellicht wel via imap toevoegen. Dan heb je idd wel het username en password nodig van de functionele mailbox. Resetten van het ww verzorgt trouwens niet dat je binnen Outlook op de fatclient issues krijgt. Die gebruikt geen WW namelijk.
Is dit niet iets van jaren terug? Ik heb vandaag nog op diverse telefoons en tablets meerdere exchange accounts op hetzelfde apparaat gezet.

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:13
Je hebt helemaal gelijk. Dat is inderdaad niet meer.

U+