CPU-koeler voor in node 304

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoioi

Ik ben op zoek naar een CPU koeler voor in mijn node 304 om een stock 4670k op een stille wijze koel te houden en ik vrees dat mijn mugen 2 niet gaat passen. (eventueel ga ik non-z-oc doen tot +10%)

Ik heb slechts beperkte speelruimte in een node 304 voor de cpu koeler zoals je in onderstaande foto's kunt zien:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jUPodz5FQozLPEXaur7SK1Ul/medium.jpg
node 304
(foto's door FD toegezonden, ik zal minder kabelclutter hebben door o.a. modulaire voeding)
Aanvullende eisen:
-Socket 1150 ITX compatibele
-Tower, niet top-down model
-Stil
-Stock fan mag crap zijn, want ik heb nog een mugen 2 liggen
-Max 35 euro/2de hands/ruil tegen mugen 2 geen probleem

Wat ikzelf heb gevonden:
pricewatch: Thermalright True Spirit 120M(BW)
pricewatch: Thermalright Venomous X Retail Incl. Fan and Fan holder
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
Ik kan uit ervaring spreken dat een Thermalright True Spirit 140 ook past, die is aanmerkelijk stiller dan de 120 versie die je aankaartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Dank voor je reactie, die valt helaas net buiten budget. (of iemand moet die tegen een mugen 2 willen ruilen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO, pricewatch: Cooler Master Hyper 412S, of misschien past zelfs: pricewatch: Cooler Master Hyper 612S

Met de Coolermaster PWM fan heb ik zelf goede ervaringen, is vrij stil (op 212).

Je zou natuurlijk zonder fan aan koelblok kunnen werken, en alleen de case-fan gebruiken. Of zonder casefan, en de CPU-fan richting de exhaust laten blazen. Eventueel een fan-shroud achtig iets in elkaar schroeven.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 19:38

Axon

Dikke tetten

De beste koel oplossing in zo'n kleine behuizing is toch echt een waterkoelings kitje van Corsair (of andere fabrikant), maar een grote luchtkoeler zou ook moeten volstaan :)

Een 212 EVO, Hyper 412 of 612S lijken mij ook goede keuzes :)

Tetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

En anders een Scythe Ninja als je die op kan snorren, klein en koelt erg goed zelfs zonder fan er direct op.
Pagina: 1