Falcon 4

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Tazzman had voor de grote crash een mooi topic ogestart met allemaal nuttige info voor Falcon 4, nu wist ik het meeste al, maar er stonden toch nog een paar dingen bij die ik wel interesant vond, heb iemand die pagina nog in zijn cache staan ofzo :?

ps

er was ook een persoon die niewsgierig was naar de verschillende HOTAS sets, wie was dat ook alweer?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-02 20:41

RvV

Hmmm, Falcon 4 jah. Die moet ik ook weer eens installeren. Alleen wilden bij mij nooit multiplayer games lukken, das jammer. Het lijkt me net zo leuk om met een man of 8 te dogfighten. >:) Weet iemand nog de poortmappings zodat ik het nog een keer kan proberen?

Y'24

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 09:36 schreef RvV het volgende:
Hmmm, Falcon 4 jah. Die moet ik ook weer eens installeren. Alleen wilden bij mij nooit multiplayer games lukken, das jammer. Het lijkt me net zo leuk om met een man of 8 te dogfighten. >:) Weet iemand nog de poortmappings zodat ik het nog een keer kan proberen?
kijk alles om te multiplayeren had Tazzman dus in een mooi topic geramt

maare gebruik jij een HOTAS??? wil je er anders 1 kopen :)

• RvV

RvV

Ik gebruik alleen HOS. :)

Y'24

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Bareuh. kan ik weer overnieuw beginnen met typen? Natuurlijk ook geen backup gemaakt in een txtfiletje. |:(

Ik heb geen tijd (en zin ..solly :)) om dat complete lap text overnieuw te typen op het moment.. maar stel gerust wat directe vragen, ik beantwoord ze zo snel mogelijk en zo goed als ik kan.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• RvV

RvV

Nou, wat waren de poortmappings, en moest je nou ook het uitgaande IP achter de shortcut zetten als je over een LAN speelde met de buitenwereld?

Alvast bedankt. :)

Y'24

• RvV

RvV

Oh, en tazzz, weet je soms ook toevallig wat de poortmappings van Battlecom zijn? Ik kan die site niet meer vinden en in de readme staat het ook niet.

Y'24

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Het antwoord is 2x Nee. 1, ik gebruik geen firewall dus geen probleem en 2, ik gebruik Roger Wilco. :)

Vraag anders maar op:

www.f4community.com

www.frugalsworld.com

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• RvV

RvV

Op donderdag 07 juni 2001 18:10 schreef tazzman het volgende:
Het antwoord is 2x Nee. 1, ik gebruik geen firewall dus geen probleem en 2, ik gebruik Roger Wilco. :)

Vraag anders maar op:

www.f4community.com

www.frugalsworld.com
Zo ben je snel klaar. ;)

[edit]
Maar wat is er aan de hand als ik met JetNet een server connect, ik kom in de lobby. Dus ik ga naar TE (omdat die draaide), en daar zie ik helemaal geen game die ik aan kan klikken om te spelen. Kortom: Ik ben geconnect, maar zie geen spel.

Y'24

Verwijderd

Weet iemand of je ergens een speelbare demo van falcom 4 kan downloaden?

• RvV

RvV

Op donderdag 07 juni 2001 22:42 schreef Apoc2 het volgende:
Ja, maar die moet je niet hebben. Hij is dan wel speelbaar, hoewel ik hem onspeelbaar verklaar. Koop de originele versie voor een paar tientjes in een budget versie, upgraden en vliegen. Ik vond die demo dus helemaal niets.

Y'24

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 07 juni 2001 22:42 schreef Apoc2 het volgende:
Sommige Free Record Shop hebben 'm voor 29,95 liggen. De volledige versie dus, met alles erbij :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Hmmm, 30 piek is idd wel te doen. Maar ik wil toch wel heel ff testen. Ook al is het maar 5 minuten. :) Ik ga nog wel eens zoeken naar een demootje.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

wil ik eindelijk weer eens een spel kopen :) kan ik Falcon 4 nergens vinden in winkels ... :?
Blokker, Intertoys, Bruna, Dynabyte, aantal cdzaken, allemaal hebben ze 'm niet meer :(

En bij computercollectief kost die iets van 90 gulden. Waar kan ik 'm nog krijgen voor een leuke (uitverkoop?) prijs?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

eerrhm

probeer eens op: http://www.pcmedia.nl

Tis een spel uit Dec 98 dus het is een beetje lastig te krijgen.

Probeer wel de full box versie te krijgen .. met de 500+ pagina handleiding.. die heb je wel nodig namelijk :)

• Rhy

Rhy

ja ik las op een andere topic dat ik bij V&D en freerecordshop moest zijn. Dus ik ga daar van de week eerst maar weer eens kijken.

maar bedankt voor de link ;)

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 14:19 schreef erniemars het volgende:
wil ik eindelijk weer eens een spel kopen :) kan ik Falcon 4 nergens vinden in winkels ... :?
Blokker, Intertoys, Bruna, Dynabyte, aantal cdzaken, allemaal hebben ze 'm niet meer :(

En bij computercollectief kost die iets van 90 gulden. Waar kan ik 'm nog krijgen voor een leuke (uitverkoop?) prijs?
Misschien bij de HCC dagen. Nog wel ff wachten maar daar had ik hem ook gekocht voor 45 piek.

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Bij cd-express is falcon 4.0 inc. manual, map van Korea en al die meuk te krijgen voor 35 piek.

ik heb dit ook al in het hotas topic gezet maar ik zie nu dat er een f4 topic is :)

• Rhy

Rhy

hcc dagen?
hahahahahahahahahahahaha

dat duurt inderdaad nog even, niet erg acceptabel he :D
maar bedankt in ieder geval ;) :9

• Rhy

Rhy

keb 'm! ;)

Dixons had er net 1 binnen gekregen. Dus gekocht! voor 29.95 (dat is de versie inclusief de geprinte handleiding om in bed te lezen :9 )
Bij Dixons kan je 'm dus zelfs bestellen als dat nodig mocht zijn

bij Bruna, Free Record Shop, V&D, etc. heb je gewoon pech, ze hebben 'm niet en wordt ook niet meer besteld.

Ik hoop dat mensen hier nog wat aan hebben.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Da's mooi.. moet je nog eens gaan uitleggen hoe je Falcon 4.0 moet patchen of heb je mijn uitleg nog ergens bewaard?

Out of the Box looptie namelijk voor geen meter. :)

Maar met de nodige patches kan je hem wel goed laten lopen... enneuh het is bijzonder verslavend hoor. Zo heb ik gister tot laat nog zitten te vliegen met de rest van mijn squadron... was het ineens 3:00! Maar goed... online F4 is echt bijzonder kicken altijd!

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/NorthernWatch/210601/06_21_2001-00_09_18.jpg

Jester en moi (achterste) onderweg terug van een bijzonder succesvolle strike missie

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gelukkig heb ik nog wat van mijn posts gevonden van F4Community.com. Ze zijn wel in het engels maar ze zouden je wel op weg moeten helpen met het installeren van Falcon 4.0:
At the moment I'm flying 1.08i2/RP4.1 because this seem to work best for online flying with our Squadron. However as soon as eFalcon 1.10 is released and it proves to be equally stable (or rather UNSTABLE) like 1.08i2, we'll definitely switch.

Anyway, this is my install routine.. you will need the following for this:

- iBeta 1.08i2 patch/executable
- MicroProse 1.08US patch
- F4Patch v4.0 Standard
- F4Patch v4.0 Cockpits
- F4Patch v3.2 Skins
- F4Patch v4.0 (?) Sounds

and I also use a bunch of skins not in found in F4Patch 4.0, basically most of the excellent Viperwear skins.

Okay this is how I install Falcon 4.0. It might not be the best way but it also works for me:

1. Install Falcon 4.0 FULL

2. Delete the MSVCRT.DLL from the Falcon 4 directory

3. Install 1.08US patch

4. Delete the MSVCRT.DLL from the Falcon 4 directory

5. Extract the 1.08i2 executable into the Falcon 4.0 directory. I always delete the original Falcon4.exe and rename the 1.08i2 executable to Falcon4.exe.

6. Extract F4Patch Standard, Cockpit, Sound and Skin files into the Falcon 4.0 directory.

Now Starting with the Standard F4Patch version, do this.

1. start the F4Patch4.0_Standard (and later Sound/Skin/Cockpit) exectable.

2. DO NOT apply any patches yet. Instead go to files and cllick EXPAND PACKAGE

4. When it says that a F4Patch folder already exists, answer NO (as in .. DO NOT REPLACE .just put all the files in to the F4patch directory).

5. A new F4patch executable will be created for you.. you can delete the F4PatchV4.0 Standard (and later Skin/Cockpit/Sound) executable.

In F4Patch v4.0, Apply ATLEAST the following patches for realism and stability:

- Realism Patch 4.1 (with/without the 3D models if you like)
- F4Turbo (for stability with Direct3D cards)
- DevCreateSurfaceFix (for stability with Direct3D cards).

And then you can select whatever patches you like.. I'll save my list of preferred patches because it's.. erhm.. huge. :)
En dit is ook wel belangrijk om te lezen vind ik, als je net met Falcon 4.0 begint:
In all honestly, if you just start with Falcon 4.0 - I would personally recommend doing the following:

- Do NOT install any of the Realism Patches.
- Do NOT install any other patch than the F4Turbo, DevCreateSurfaceFix and MSCVRT.DLL
- Do NOT install any other cockpit, sounds or skins.

This will give you a very basic Falcon 4.0 1.08i2/No Realism Patch. Why do I feel this is important? This way your Falcon 4.0 setup will match the setup in the manual. If you just start with Falcon 4.0, it's VITAL you go through ALL the training missions before even thinking about flying a campaign.

These training missions are excellent tools to get familiar with all the systems and subsystems of Falcon 4.0. Since the learning curve is quite a steep one, I think it is really important you keep your Falcon 4.0 setup as 'vanilla' as possible.

Only when you have gone through ALL the trainingmissions various times, when you know all the systems by heart.. only then I would go on with installing new cockpits, Realism Patches and other F4Patch fixes and patches.

If you just go about installing a full fledged Falcon 4.0 1.08i2/RP4.1 with all the new bells and whistles.. you will end up with a very different Falcon 4.0 than you will find in the manual. And during the learning phase, this will only confuse the hell out of you.

So once again, be patience. Go for the vanilla Falcon 4.0.. learn to master the beast and then move on with Falcon 4.0. If you don't ... the beast will roar it's ugly head and bite you when you least expect it.
Hier zijn wat sites waar je de nodige patches vandaan moet kunnen plukken:

http://www.f4community.com

http://www.frugalsworld.com

http://www.falcon40.com/

http://www.falcon5.nl/

http://www.ibeta.com

Mocht je vragen hebben.. stel ze dan gerust hier in het Falcon4 topic. Ik zal mijn best doen om ze zo veel mogelijk te beantwoorden.

• BrammeS
  • Laatst online: 06-02 15:28
Jaaah Falcon roeleert. Een jaar of 2 geleden veel tijd doorgebracht in de cockpit van Mn F16 Fighting falcon. Ik ga hem en mn Wingman Interceptor eens onder het stof vandaan trekken denk ik!!!

Advanced sheep-counting strategies

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Volg dan wel de bovenstaande instructies anders heb je geheid heibel. :)

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Op woensdag 06 juni 2001 09:05 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
ps

er was ook een persoon die niewsgierig was naar de verschillende HOTAS sets, wie was dat ook alweer?
Ik had je wel een tijd geleden wat vragen gesteld over HOTAS
ik weet niet of je iemand anders bedoelt

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik heb Falcon 4.0 net een tijdje...echt een geweldig spel. Zeker met full detail, 800x600 4xFSAA :P

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

<ot>
zijn er noch geruchten over Falcon 5?
Of zit dat in TOW??
</ot>

Weet je wat ik nou echt haat... Als ik dit over mijn radio hoor: Archer inbound!
een halve seconde later zweef ik langzaam naar beneden.

Verwijderd

Falcon 5 was volgens mij in de maak ja.

• DeX

DeX

Op vrijdag 22 juni 2001 13:09 schreef Gul'Dan het volgende:
Falcon 5 was volgens mij in de maak ja.
YES!!!!
:9~ :9~ :9~

nog meer info??

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik zit met smart te wachten op RP5.0 en eFalcon 1.10.. die is helemaal :9~ :9~ met nog betere (en realistische) avionics, weerseffecten en hopelijk ook betere multiplayer!!

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:10 schreef DeX het volgende:

[..]

nog meer info??
Kijk op de sites die Tazzman gaf, volgens mij waren daar een paar artikelen.

• DeX

DeX

Op vrijdag 22 juni 2001 13:31 schreef Gul'Dan het volgende:

[..]

Kijk op de sites die Tazzman gaf, volgens mij waren daar een paar artikelen.
COOLIO!!!
TNX!!

Wat weeten jullie over TOW (Total online War)?

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn tanks kan droppen want als ik in een flameout landing zit wil ik zo licht mogelijk zijn en hoe kan ik mijn MK82 of andere bommen gewoon gooien zonder dat ik een doel lock.

Oja Tazz hoe kom jij aan die toffe tail skins ik heb er wel 1 van 323sqn maar weet niet hoe ik die erop moet zetten........ iemand ???

En zijn er nog nieuwe updates uitgekomen die het spel leuker maken.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op vrijdag 22 juni 2001 18:49 schreef silver het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn tanks kan droppen want als ik in een flameout landing zit wil ik zo licht mogelijk zijn en hoe kan ik mijn MK82 of andere bommen gewoon gooien zonder dat ik een doel lock.
Daar zit in de cockpit gewoon een hele mooie JETTISON button voor. En ook een keystroke (welke dus op mijn FLCS geprogrammeerd is). Als je gewoon Jettison doet dan dropt ie alle non A2A (Air to Air) wapens.

Echter wat ie niet doet is het droppen van whatever op je centerline hardpoint hangt. Dus je ECM pod, Recce/Recon pod of belly tank. Nou weet ik niet of dat een bug is of dat in de echte F-16 ook zo is.. Zou een beetje dure grap zijn om telkens je AQL131 (ECM pod) weg te gooien als je van je lege TERs (Tripple Ejector Racks) afwilt komen.

Dus die belly tank moet je gewoon via "manual select" doen. Uit mijn hoofd erhm..dat is geloof ik ALT-J, dan kom je in je stores-jettison MFD scherm en dan kan je (mbv van de OSD buttons naast je MFD) de stations selecten welke je wilt droppen. Centerline is de bovenste. Als je dan op JETTISON drukt dan gooit ie af wat jij geselecteerd heb.

Iron Bombs (Mk82, Mk84, BSU49, BSU50) gooien ZONDER gebruik te maken van je A2G GMT/GM/SEA radar doe je via CCIP mode. Standaard schakelt de F-16C/AM naar CCRP mode (dus gebruikmakend van je Air to Ground radar). Gewoon via je MFD dan wel keystrokes switchen naar je CCIP mode.

Maar erhm.. er zit gewoon een handleiding bij het spel hoor. Als je al die trainingsmissies gewoon vliegt dan weet je dit vanzelf allemaal. :P
Oja Tazz hoe kom jij aan die toffe tail skins ik heb er wel 1 van 323sqn maar weet niet hoe ik die erop moet zetten........ iemand ???
Die tail is van mijn squadron, 87th VFW Stray Dogs, en die krijg je dus niet.. daar kan je wel begrip voor hebben neem ik aan :) .

Skins kan je op 2 manieren installeren.. via F4Patch (dan moeten ze wel in f4Patch formaat worden aangeleverd) of via een SkinEditor.

Als het een F4Patch Skin is (alle nieuwe Viperwear skins zijn bijvoorbeeld in F4Patch formaat) dan kan je ze gewoon naar je F4Patch directory uitpakken. Moet je ff goed kijken wat voor pathname ze gebruiken.

Als het dus losse BMPs zijn moet je ff een SkinEditor gebruik. Download SkinEdit2 (1.5 is erg lastig te gebruiken).

Start SkinEdit2, browse naar de Falcon4 Texture Index file. Selecteer dan "F-16" -> "Tail". Dan zie je de skin die nu je tail-skin is. Dan ga je naar IMPORT -> BMP en kies de gedownloade bmpfile en voila.. uw nieuwe tail is klaar.

Het is gewoon een kwestie van doorhebben. :)

Voor de mooiste skins, check:

http://www.viperwear.org

Hier hebben ze echt HELE wrede skins voor allerlei soorten kisten...

Verwijderd

En welke updates zijn nou het handigst er staan er zoveel.

En ik had ooks kins voor je hele jet van een site gehaald maar dat is *zip* bestand.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

dan....UNZIP je het? Ja het is maar een idee hoor. :)

Must have patches:

- ibeta 1.08i2
- MicroProse 1.08 US
- F4Patch Standard V4.0

Zie boven voor installatie instructies.

• Rhy

Rhy

keb een probleempje

als ik falcon 4 instant action heb gespeeld en het spel probeert terug te gaan naar (waarschijnlijk) het hoofdmenu krijg ik een devtexture foutmelding ofzo en hangt het spel. Is dit een bekend probleem met een oplossing?
zou het verholpen worden als ik eRazor 1.09 patch installeer (verbetere DirectX routines)?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Die DevCreateSurface bug zou niet of nauwelijks moeten voorkomen als je in F4Patch zowel de F4Turbo als DevCreateSurfaceFix patches gebruikt.

Met eFalcon 1.09 is dit wel verholpen alleen ik zou ff wachten tot 1.10 uitkomt. Die is een stuk beter.

• Rhy

Rhy

whoops die patch was ik inderdaad vergeten, kon 'm gisteren ook niet vinden trouwens ... staat ook in een subfolder :o

maar doet het nu weer perfect .. thaanksssss tazzman! :9

• _Stryker_
ff een vraagje: wat is het verschil tussen ibeta 108i2 en RP v4.1?

• Rhy

Rhy

1.08 i2 ... This is the last patch from the hand of the original Microprose crew
RP zijn realism Patches, kan even niet de link vinden wie ook alweer de RP's maakt. :(
update: hebbus! http://rpg.falcon40.com/

is er geen pagina waar alle patches en hun history worden beschreven? verschillen tussen eRazor, iBeta en eFalcon?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

1.08 was de laatste patch van MicroProse voordat Hasbro/MicroProse besloot om het gehele Falcon 4.0 team te ontslaan en Falcon 4.0 niet langer als product te ondersteunen.

Omdat de 1.08US Patch nog niet helemaal perfect was, hebben de programmeurs als nog een 1.08i en 1.08i2 gemaakt. Deze patches werden door iBeta uitgegeven (maar zijn wel gemaakt door het Falcon 4.0 development team) omdat Microprose geen support voor deze patches meer wilde geven.

Dit zijn dus gewijzigde executables van Falcon 4.0. De Realism Patches werden eerst ook door iBeta gemaakt maar tegenwoordig door de RPG - de Realism Patch Group. De Realism Patches zijn data-edits ipv executable wijzingen. De eerste RP's werden gemaakt om het gedrag van diverse wapensystemen en vliegtuigen realistischer te maken. Nu er steeds meer en meer ontdekt wordt over de basis en structuur van Falcon 4.0, worden de Realism Patches ook steeds ingrijpender.

De eFalcon 1.0799, 1.09 en 1.10 exucutables stammen allemaal af van de gelekte Falcon 4.0 1.07 Sourcecode. 1.0799 bevatte voornamelijk een stabielere graphics engine maar was nog niet je van het. 1.09 is al een stuk stabieler voor offline gebruik en de realism en features van de F-16C Block 50/52 en MLU werden behoooooorlijk uitgebreid. 1.10 zal een nieuwe multiplayer engine hebben en introduceerd ook nieuwe dingen als weerseffecten (regen, sneeuw etc). Ook worden de F-16C systemen nog realistischer gemaakt.

Verwijderd

ff offtopic

wat is een beetje een goede stick voor dit soort games en met name falcon? met of zonder force feedback?

(bij hardware stond niks)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 11:44 schreef Nimitz het volgende:
ff offtopic

wat is een beetje een goede stick voor dit soort games en met name falcon? met of zonder force feedback?

(bij hardware stond niks)
ph34r my future L337 HOTAS >:) :)

en anders gewoon een stickie wat jij lekker in de hand vind liggen :)

Verwijderd

wat kost dat ding wel niet? en waar koop je dat

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 14:07 schreef Nimitz het volgende:
wat kost dat ding wel niet? en waar koop je dat
dat ding komt deze herfst uit, denk bij de betere winkels cq laten bestellen

kost denk ik rond de 800 piek die combo :(

maarja, ff kijken want ik vind um wel wreed

Verwijderd

waar speel je nu dan nog mee? en heeft die combo ook force feedback?

(kan dat eigenlijk wel bij falcon?)

• Rhy

Rhy

voor overzicht van diverse hotas joysticksets, prijzen, links, reviews, etc. kijk op mijn site: http://hotas.ece-it.nl

voor en door newbies ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 14:15 schreef Nimitz het volgende:
waar speel je nu dan nog mee? en heeft die combo ook force feedback?

(kan dat eigenlijk wel bij falcon?)
voorlopig nergens :)

heb falconin de ijskast gezet totdat die hots uitkomt :)

voorlopig doe ik Emperor en CS 2x (Counter Strike en Crimson Skies :) )

• Rhy

Rhy

tazzman ... maar als RP patches steeds ingrijpender zijn geworden, is het dan nog wel mogelijk om RP te combineren met eFalcon patches?

of komt dan F4Patch weer om de hoek kijken?

• _Stryker_
hehe, falcon4 heeft de top20 van cd-express ff bestormd, hij staat nu op nr. 10 met op nr 1 Operation Flashpoint.

Hoe zou dat toch komen? :)

• DeX

DeX

Falcon 4 staond al veel langer in de CD-express top 10. heb hem daar ook vandaan gehaald.

Ik ga maar weer eens kijken wat ze nog meer hebben.

Verwijderd

Hmm dat spel ziet er wel :9~ uit eigenlijk.
Kheb nog een hoop cadeau bonnen liggen enzo. Die moeten toch een keer op natuurlijk :)
FF een leuk joystickje erbij, niet al te duur natuurlijk. Iemand nog tips?

• Rhy

Rhy

ja ... gebruik de search, of kijk even op mijn subdomain: http://hotas.ece-it.nl

X36 schijnt uistekende stick te zijn voor weinig geld

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 24 juni 2001 14:47 schreef erniemars het volgende:
tazzman ... maar als RP patches steeds ingrijpender zijn geworden, is het dan nog wel mogelijk om RP te combineren met eFalcon patches?

of komt dan F4Patch weer om de hoek kijken?
RP 5.0 zal wel met eFalcon 1.10 gaan werken. Alleen daarna wordt het lastig. Vanaf 18 juni is het niet langer toegestaan om de Falcon4.exe te bewerken.. En dat is wel nodig om RP's met eFalcon te laten werken.

Er schijnt naar een oplossing gestreefd te worden alleen daar heb ik nog niets van gehoord.

We zullen dus moeten afwachten.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 26 juni 2001 23:09 schreef R3dBaron het volgende:
Hmm dat spel ziet er wel :9~ uit eigenlijk.
Kheb nog een hoop cadeau bonnen liggen enzo. Die moeten toch een keer op natuurlijk :)
FF een leuk joystickje erbij, niet al te duur natuurlijk. Iemand nog tips?
Neem in ieder geval een programmeerbare HOTAS. Voor relatief weinig geld heb je een Saitek X36 of een Suncom Talcon+Throttle.

• Rhy

Rhy

tazzman ... waar haal je die suncom combo tegenwoordig nog? dat kan ik dat weer toevoegen aan me paginaatje :o

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

eerr errrr errhmmfzz geen flauw idee :) Vroeger verkocht Flightbase ze maar ik geloof dat die er mee gekapt zijn. Misschien nog de Luchtvaart Hobby Shop?

Anders moet je um maar in de USA bestellen :)

• Rhy

Rhy

lhs heeft 'm ook niet meer, half jaartje geleden nog wel .. hmm ok dan geen vermelding dus :)

Wat is er trouwens gebeurt met flightbase? andere website? of zijn ze gewoon gestopt?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik meen te herinneren dat ze gewoon gestopt zijn. Tja, je zou natuurlijk SUNCOM ff kunnen mailen om te vragen waar een Nederlandse reseller zit.

• DeX

DeX

Op donderdag 28 juni 2001 13:06 schreef erniemars het volgende:
lhs heeft 'm ook niet meer, half jaartje geleden nog wel .. hmm ok dan geen vermelding dus :)

Wat is er trouwens gebeurt met flightbase? andere website? of zijn ze gewoon gestopt?
Veel zijn inderdaad ermee gekapt..
Erg jammer... maar ze zijn gewoon te lui om up te daten..

Verwijderd

Als iemand een toffe skin wilt van een Nederlandse F-16 moet je ff op www.322squadron.nl kijken daar staat er 1 met de J-063 MIG kill die was gedaan tijdens de Kosovo oorlog.

• _Stryker_
Cewl! :9 Alleen, hoe installeer je deze? hij is niet f4patch compatible...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

SkinEdit 2 gebruiken.

Pagina: 1