Toon posts:

[CS] kan niet connecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

sinds kort hek ook HL Gens. Opp force eerst gedaan... luek... toen TFC ook wel geinig en toen CS en dat deejut goed. ik kon connecten en heb toen ff voor ut eten wat gegeemed. Wel gaaf.

Maar toen ging me broer met en ANDERE key spelen. Ik had de HL key en hij de CS key. Ik kon toen niet connecten toen hij aant spelen was. Maar goed. Ik zei rot op want ik wil.

Maar toen, en nu nog niet, kon ik niet connecten. Hij zei iets met failed after 4 retries. Nu zegt ie steeds server timed out. Hij gaat dus wel contact leggen met die server (je ziet iets van die en die ip accepted ofzo). Er staat dus connected to server en dan gaat me pc onwijs ratelen en na een poosje zegt ie dus server timed out. :(

Hj deejut eerst wel goed op mijn systeem en ik heb kabel inet. Wat is er fout? Ik heb me poort voor de zekerheid opengezet maar me broer heeft dezelfde poort opengezet voor zichzelf maar hier kannut tog niet aan liggen? :?

Groeten mij

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Als half-life (lees: counter-strike in dit geval) moeilijk gaat doen, is het soms een goede optie om het ff te de-installen en er opnieuw op te gooien (en in dit geval je broer niet meer toestaan die andere key te gebruiken) :)

Misschien dat er nog betere suggesties komen (heb dit probleem zelf nooit gehad) dus ik zou ff afwachten nog voor je em daadwerkelijk van je hd gooit :P

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Topicstarter
Gaat meteen probben. Tis de retail dus en standalone en dan kank me hl er wel op houwe...

iig thanx

Verwijderd

Nouw, dat heb ik ook al geprobeerd (want ik heb NOG GODVERDSTEEDS dat elfde probleem) failed after 4 retries failed after 4 retries failed after 4 retries failed after 4 retries AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! i heb 34805743 miljoen keer gereinstalled 230487 andere dingen geprobeerd en het werkt nog steeds niet it is drivin me nuts

Verwijderd

Topicstarter
iig leuk om te horen dak niet de enige ben met dit FUCKING KUT probleem... CS ROELT (al heb ik ut pas een half uurje gespeeld :))

edit:
klote doetut nog steeds niet! :(:(:(! iemand nog iedeeeeen hoe ik dit prob kan oplosen?

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik heb nog wel een id: check CS forums op

http://forums.counter-strike.net

Goede kans dat je vraag hier behandeld is, en anders kan je dit probleem daar nog altijd posten (= internationaal bord, dus d'r zit vast wel iemand tussen die weet hoe je dat op moet lossen :) )

Suc6 iig

edit:
edit

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ut gvraagd.. zijn zeker een beetje sloom daar...

maar isser er hier niemand die wet hoe ik dit prob op kan lossen of iig hoe ut ontstaan is want hij deejet dus wel...

Verwijderd

Topicstarter
-=schop=- onder je hol klote topic

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
Probeer anders je broer met de opp force key te laten spelen en jij met de halflife key gebruik dan wel een gewone install van halflife en dan updaten naar 1.0.06 (o.i.d.) en dan cs 1.1 de hele update erop. Bij mij draait dat prima ikke gebruik de half life mijn huisgenoot de opp force key

Verwijderd

Ik had dit probleem ook

Opnieuw opstarten en weg probleem

Verwijderd

Topicstarter
w8 ff... ik moest me hl key invoeren... en heb bij die RETAIL versie van CS nooit een key in hoeven voeren. hij gebruikt dan tog gewoon me hlk key?

Me broer heeft de cs retail key ingevoerd en heeft hl zelf helemaal niet geinstalled...

Moet ik dan de mod downen? daar hek nl helemaal geen zin in wetenede dattie ut wel heeft gedaan.

Kan ut soms liggen aan dat de poort voor cs op de server (we zitten 8er een server) 2x is opengezet (1x vor mij en 1x voor me broer)???

plzzzz help me...

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 09:59 schreef MrFreeman het volgende:
iig leuk om te horen dak niet de enige ben met dit FUCKING KUT probleem... CS ROELT (al heb ik ut pas een half uurje gespeeld :))
Ik vinnut niet fijn dat jij niet de enige bent met dat probleem. Ik speel het sinds beta 2.1, de tijd dat de wapens bleven liggen, de tijd dat desert de tofste map was en niet assault. de tijd van weinig servers.

en nu heb ik na 3 maanden nog steeds geen oplossing, zelfs op cs.net is het hopeloos, ik heb met VALVE gemailed want ik vond dat als ik iets van hen koop dat het het moet doen ook!!! :(

nu speel ik dus tegen bots :r om mijn shootingskill omhoog te houden \

succes, mail me als je een oplossing hebt

Verwijderd

Topicstarter
heb ook al op CS forums gekeken maar ook daar zijn ze niet zo slim als dat ze doen dat ze zijn (hee hè das pas NL :) )

Maar als jji dan zo lang al w8: wie wil mijn hl gens kopen? heb em pas een week! maar is nu al kut! :) Heb tot nu toe allen nog wat plezier beleefd aan de sierra catalogus die er bij zat :( :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat was dus een geintje he... ik gaat em niet egt verkopen voor de duidelijkheid... maar wil gewoon CS over inet kunnen doen...

rutger, zat jij ook niet 8er een server? jji kan tog wel gewoon CS'en?

Verwijderd

Topicstarter
Yeyeyeyeyessssssss! hij doettut! tenminste zonet hek een uur gespeeld. Ik heb alles (hl, opp for, cs) eraf gelazerd en alleen cs geinstalled. toen naar regedit gegaan en bij de key de cs key ipv de hl key ingevuld... ff updaten (let wel op dat je een retail patch hebt) en hij deejet!!!! :) :) woei!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ben je daar zelf opgekomen? Iig, je kan weer spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Jaha! helemaal zelf :p

maar ik ga weer ff spelen...

Verwijderd

Nou dan zit het probleem bij mij wat dieper :( want ik heb dat al 1234 keer geprobeerd
Pagina: 1