Leuke serie!
#1: Jammer van het weer (weinig spel tussen highlights en shadows) maar de compositie vind ik erg interessant; je wordt mooi over die bergkam heen geleid naar de horizon toe. Ik zou denk ik ook geprobeerd hebben om wat verder weg te gaan staan en iets meer in te zoomen zodat de rots links niet zo kolossig zou zijn en de rest van de bergkam iets dichterbij gehaald zou worden d.m.v. perspectiefvertekening. Staat de horizon trouwens recht? Ik meen dat hij echt een enorm stuk naar rechts zou moeten. Ik neem dan de stand van de struiken rechts en de berg helemaal op de achtergrond als referentie.
#2: De berg ridges zijn indrukwekkend, maar ik vind persoonlijk iets teveel lucht waardoor de grootsheid ervan een beetje minder is. Ik zou de licht ietsje meer croppen voor een prettigere kijkervaring.
#3: Mooie foto waarbij toch ook wel alle elementen vertegenwoordigd zijn; lucht, water, rotsen, bos, begroeiing. Ik vind er niks mis mee, goeie foto om naar te kijken.
#4: Valt een beetje buiten de serie, enerzijds omdat er niks zichtbaar is van Colorado (had net zo goed in Zuid Limburg kunnen zijn) en anderzijds omdat het niet in de cateogrie valt waar de andere foto's in vallen, maar begrijp wel waarom ie ertussen staat. Deze foto zou bij mij oproepen om een mooie mystieke bewerking erop los te laten, maar dan zou ie helemaal buiten de serie vallen. Ik heb verder niks tegen de foto
#5: Wat is die streep daar links? Een stukje hoogspanningskabel dat vergeten is weg te clonen? Ik zou de lucht nog ietsje verder weggecropt hebben omdat het nu de "grootsheid" van de rotsen een beetje teniet doet
#6: Leuke dieptewerking door die weg, en ondanks die "kom" in de voorgrond daaraan bijdraagt, vind ik dat er toch iets teveel voorgrond is
#7: Eigenlijk een beetje idem als 2; ik zou ietsje meer van die pinnacles dichterbij willen hebben, maar dat los je mooi op door foto 8

Volgens mij moet ie ietsjes naar rechts gekanteld worden, maar misschien kan mijn beeld hierbij vertekend worden door de oeverlijnen die krungelend lopen. Ik heb er zelf bij mijn eigen foto's ook altijd moeite mee. Ik vind het wel een mooie foto.
#8: Schitterende foto! Goeie "closeup" van foto 7; een mooie interessante bergrug met allemaal spikes. I like it

Blauw, geel, oranje, groen...leuke kleurtjes en mooi spel tussen highlights en shadows op de berg.
#9: Mooie diepe kleuren (pola?) maar er gebeurt verder niet zo heel veel...
#10: Gaaf! Mooi spel tussen het zonlicht en de donkere stukken!
#11: Ook hier mooi licht. Het lijkt wel een beetje op een HDR...Het gras bovenop de berg is een beetje TE duidelijk zeg maar. Maar voor de rest is ie wel goed uitgevoerd!
#12: Ik merk vaak bij mijn eigen foto's dat ik het commentaar krijg dat de donkere delen wat lichter mogen. Jij hebt hier de donkere delen ook wat lichter gemaakt, maar eigenlijk vind ik het mooier als die net wat donkerder zouden zijn. Zo zie je het in werkelijkheid immers ook en gelukkig zitten er veel tinten grijs tussen zwart dichtgelopen en heel licht. Misschien wel 50

Bij het zien van deze foto vraag ik me af hoe diep het naar beneden gaat. Dus ik mis een beetje wijdsheid. Rotsformaties zijn natuurlijk schitterend en ook leuk om die "tekeningen" erin te zien.
Vergeef mijn commentaar over het croppen e.d.; ik ben zelf ook een landschapsfotograaf en ik werk tegenwoordig een stuk minder met wide angles en vind landschap in tele en andere dingen nu leuker, dus dat is persoonlijke smaak. Nummer 8 vind ik dan ook de leukste foto van de serie.
Over het algemeen heb je een mooie landschapsserie gezet met consistente bewerkingen. Nummer 4 met die bomen valt een beetje erbuiten qua landschap, maar ik snap dat deze wel in de serie zit. Zou hetzelfde zijn als een Yosemite testcase maken en dan 1 foto van de Sequioa bomen er neerzetten; dat zou buiten de serie vallen, maar is wel onderdeel van Yosemite.
Je hebt verschillende crops neergezet die wat mij betreft toch wel goed passen bij het landschap.