Geachte tweakers,
Ik heb deze avond mijn nieuwe PC in elkaar gezet en toen ik Windows 7 wou gaan installeren kwam die niet verder dan het "setup starten" scherm...
Ik heb al redelijk wat op Google erover opgezocht en daar lees ik dat het het probleem zou moeten verhelpen als alles betreft "floppy disk" uitzet in de bios. Alleen het probleem bij mij is dat ik nergens iets kan vinden betreft floppy disk... Of ik moet er gewoon overheen kijken maar dat lijkt me stug.
Mijn specs:
Kan iemand mij helpen want ik wil natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag kunnen met m'n pc!
Met vriendelijke groet,
Justin
EDIT: 20-9-13
Deze stappen onderneem ik:
1. PC aan en CD erin
2. Druk op F12 voor boot menu
3. Selecteer mijn DVD Drive
4. Vervolgens zie ik "Loading windows setup files"
5. Daarna komt "Windows starten" in beeld
6. Daarna krijg ik het bekende blauwe achtergrondje te zien en na paar seconden "Setup starten" te zien.
Dit scherm blijft na 15 minuten nog steeds zo staan.. ik heb AHCI & IDE beide geprobeerd. Maar nog steeds het zelfde verhaal.
Ik heb deze avond mijn nieuwe PC in elkaar gezet en toen ik Windows 7 wou gaan installeren kwam die niet verder dan het "setup starten" scherm...
Ik heb al redelijk wat op Google erover opgezocht en daar lees ik dat het het probleem zou moeten verhelpen als alles betreft "floppy disk" uitzet in de bios. Alleen het probleem bij mij is dat ik nergens iets kan vinden betreft floppy disk... Of ik moet er gewoon overheen kijken maar dat lijkt me stug.
Mijn specs:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 94,- | € 94,- |
1 | MSI N660 TF 2GD5/OC | € 167,90 | € 167,90 |
1 | Nexus Prominent R | € 76,20 | € 76,20 |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9B | € 68,99 | € 68,99 |
1 | OCZ ModXStream Pro 500W | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 116,90 | € 116,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 772,88 |
Kan iemand mij helpen want ik wil natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag kunnen met m'n pc!
Met vriendelijke groet,
Justin
EDIT: 20-9-13
Deze stappen onderneem ik:
1. PC aan en CD erin
2. Druk op F12 voor boot menu
3. Selecteer mijn DVD Drive
4. Vervolgens zie ik "Loading windows setup files"
5. Daarna komt "Windows starten" in beeld
6. Daarna krijg ik het bekende blauwe achtergrondje te zien en na paar seconden "Setup starten" te zien.
Dit scherm blijft na 15 minuten nog steeds zo staan.. ik heb AHCI & IDE beide geprobeerd. Maar nog steeds het zelfde verhaal.
[ Voor 6% gewijzigd door DJustiin op 20-09-2013 10:55 . Reden: Beter uitleg ]