Adware vinden en verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-05 23:23
Ik heb het gevoel dat ik adware op mijn pc heb staan door downloads van vroeger.

Nu weet ik niet hoe ik dat moet vinden en verwojderen. Heeft iemand daar misschien een tool voor?

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:35
Google is your friend ;) Probeer CCleaner eens.

"Be brave, don't shave"

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-05 23:23
Gebruik ik al ;)

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

Wat heb jezelf al geprobeerd? En heb je nog voorbeelden waar je aan denkt dat je malware hebt?
Geeft je huidige anti-virus (als je die hebt) niks aan?

/edit
CCcleaner helpt je niet alleen met verwijderen van ad/malware.

[ Voor 19% gewijzigd door LnC op 19-09-2013 21:46 ]

26779

Ga naar http://bit.ly/15G644S download de ISO en zet hem op fysieke media (cd/dvd)
Start van de cd/dvd en installeren maar. Daarna nooit meer last van adware/malware/virussen etc...

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:54

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• clogie886
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02 20:41

De overheid is niet de oplossing maar de oorzaak van veel problemen.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 10:46
Ik vind je topic start nou niet echt overlopen van eigen inzet. 'je hebt het gevoel dat', je geeft verder totaal niet aan wat je zelf al gezocht hebt. Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. En dan niet dat je google al gebruikt hebt, maar wat heb je gevonden en waarom dat niet doet wat jij zou willen.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.