Toon posts:

Computer reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers/Tweakerinnen,

Het volgende is gebeurt.
Ik was een playstation spel aan het "backuppen" >:) en vervolgens kreeg ik de melding, kan niet meer op c schrijven. Daarna knalt pc vast, ik wil rebooten, ziet ie m'n HD niet meer, laat ik um een halve dag ff rusten, zet ik hem nou weer aan, doet de hele pc nix. Please help me, what could this be. Zie m'n specs onderaan.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

De nieuwste beveiliging op Playstation games >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

zet hem om te beginnen eens eventjes terug op originele snelheid!?, gaat er bij het aanzetten van de pc, de fans nog wel draaien!?!?

meer info?!

veel suc6

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 09:07 schreef Exirion het volgende:
De nieuwste beveiliging op Playstation games >:)
Ik mag toch origenel spellen backuppen als ik zelf het orrigineel heb?:7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 09:09 schreef SmidsY het volgende:
zet hem om te beginnen eens eventjes terug op originele snelheid!?, gaat er bij het aanzetten van de pc, de fans nog wel draaien!?!?

meer info?!

veel suc6
Uhm, ik kan niet meer in bios, alles draait nog wel

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 18:36
ff je bios 'hard' resetten, met het jumpertje op je mobo. Is dat jumpertje niet aanwezig dan moet je het batterijtje er even uit halen.

Dit zou wel eens kunnen werken...

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

bios reset misschien!? videokaart nog goed!?
piept hij tijdens poweron!?

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Trek de geheugen modules eens eruit en stop ze weer erin. Heb dat probleem al vaker gehad met mijn Asus p3v4x. Erg vreemd, maar bij mij is bank1 naar de knoppe geloof ik...

Verwijderd

Topicstarter
nou boot ie weer, maar is registerband naar de mallemiezen...... wat een vaginale boel zeg die computers....
Pagina: 1