Ik heb mijn XPERIA U gereset, omdat ze heel traag en stroef liep. Door de reset werkt het toestel wel weer vlotter, maar nu kan ik geen verbinding meer maken met mijn mobiel data netwerk. Ik kan het icoon aanklikken om verbinding te maken, maar er gebeurt niets... Er staat nog geld op mijn kaart en ik heb nog 1.2 GB gratis, dus daaraan kan het niet liggen. Wie kan me helpen?
Kijk in je vorige topic hierover, daar is al een antwoord gegeven, maar geen reactie nog van jou
Naar alle waarschijnlijkheden is je APN lijst leeg. Kijk even bij instellingen > Verbindingen (data connectie) > Mobielen netwerken en dan apn lijst of namen toegangspunten oid.
Indien deze leeg is kan je dit herstellen door enkele minuten in vliegtuigstand te staan en vervolgens je telefoon te rebooten en je data aan te zetten
Indien deze leeg is kan je dit herstellen door enkele minuten in vliegtuigstand te staan en vervolgens je telefoon te rebooten en je data aan te zetten
data werkt niet meer na reset
Het is niet de bedoeling meer dan één topic aan te maken. Deze gaat dus op slot.
Het is niet de bedoeling meer dan één topic aan te maken. Deze gaat dus op slot.
Dit topic is gesloten.