bestolen door 420436 aka mastergup

Pagina: 1
Acties:

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:26
Ik heb een tijd terug mijn systeem met deze jongen gerolen dat ging allemaal goed, maar nu ik de videokaart voor een rma aangevraagd had en deze na een lange tijd niet terug kwam maar is gebeld waar die bleef.
Bleek dat hij opgehaald was door 420436 (Wilco) hij heeft dus mijn kaart gestolen en omdat hij nog op zijn account stond kon hij hem met een smoesje zo mee nemen. en om die reden kan de winkel ook niets voor mij betekenen klopt dit of willen ze gewoon geen verandwoordelijkheid nemen ?

Nu wil ik slechte feedback plaatsen maar dat lukt me niet. en vragen of er meer mensen zijn die hiermee te maken hebben gehad ? :(

[ Voor 5% gewijzigd door knoffy op 20-09-2013 16:44 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Ik zie het probleem niet zo: http://i.imgur.com/YpM6H65.png , blijkbaar weet je waar die woont?

• knoffy
we hadden afgesproken op een adres van een vriend (alienhunter) maar, wilco is ondertussen verhuisd daar heb ik het adres ook van.

dan nog weet ik niet of het slim is om zo langs te gaan.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

.

[ Voor 98% gewijzigd door evilution op 22-03-2018 15:51 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
ja ik heb alle mail nog en de bon van de kaart ook, de winkel zegt alleen dat de koopovereenkomst niet met mij gesloten is en dat ik dus gewoon pech heb. Lijkt mij raar want zo als ik lees op the internet is garantie gewoon overdraagbaar en moeten hun er voor zorgen dat ik teminste iets krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

.

[ Voor 99% gewijzigd door evilution op 22-03-2018 15:51 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 06:49
ze kunnen op basis van die redenering proberen om de garantie af te wijzen (niet in hun recht, maar gebeurd regelmatig), maar jij hebt gewoonweg recht op die kaart terug. Hoe ze dat regelen is hun eigen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op e-mail van onze kant komt geen reactie. Ik wil je dan ook aanraden een topic aan te maken op http://www.opgeletopinternet.nl. Dan kunnen alle gedupeerden van alle platformen ook makkelijk een centraal punt vinden. Ook mensen die het rekeningnummer Googlen zullen dan eenvoudig gewaarschuwd zijn.

Op 24 Augustus heeft hij om anonimiseren van zijn account gevraagd, en er was op dat moment geen reden dat te weigeren. Wel wordt altijd duidelijk gemaakt dat weg = weg.
Daar zat blijkbaar al wel bij gepland gewoon weer een account te maken:
[Verwijderde gebruiker]

Dit opgeteld, denk ik dat duidelijk is dat hier doelbewust is geprobeerd de sporen uit te wissen. Daarom is een aangifte ook op zijn plaats. Hij heeft onder valse voorwendselen zich iets toegeëigend wat niet van hem was.

http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/326.html
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Afgezien hiervan, is de winkel in gebreke.

Als de winkel wenst enkel garantie af te handelen met de eerste eigenaar, dan had je RMA bij voorbaat geweigerd moeten worden (dat dat ook niet mag is een ander verhaal). De winkel geeft iets af aan iemand die de eigenaar niet is.
In principe is het dus zo dat met de listige kunstgrepen de winkel slachtoffer is van oplichting - en ze gewoon nog steeds de verplichting hebben staan jou je eigendom terug te geven.

Voor het gemak zou ik zelf ook gewoon aangifte doen. Ga wel eerst naar de winkel, en meld dat je aangifte gaat doen. Als de winkel daar bij aan wil sluiten en een oplossing wil zoeken: prima. Wil de winkel dat niet, dan vermeld je dat de aangifte net zo goed tegen hen gedaan wordt. Je hebt je eigendom aan hen afgegeven, en het is hun verantwoordelijkheid jou je eigendom terug te geven. Ze zijn op zijn minst nalatig geweest in de afhandeling van RMA én in het traject daarna.

Die nalatigheid is dusdanig, dat daar zeker een schadeplicht uit voortkomt.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:01

John Doos

ClaudZaque

Wat naar, ik heb ook een keer zaken met hem gedaan volgens mij en liep nergens tegen aan!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Als je bij RMA duidelijk hebt aangegeven(met naam en adresgegevens) de nieuwe eigenaar te zijn , heb je in dit geval volgens mij maar weinig met 420436 aka mastergup te maken. Ondanks dat het een smerige streek van hem is, zou ik mijn pijlen volledig op de winkel richten die dit heeft afgehandeld, zij zijn degene die het verprutst hebben.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ook eens iets dergelijks gehad. Geheugen overgenomen, later RMA verstuurd. Tijd niks gehoord dus maar eens gemaild, bleek het geld overgemaakt te zijn naar degene waarvan ik het geheugen had gekocht en die had het stil gehouden. (Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik het product had overgenomen.) Dus diegene maar gemaild en heb toen alsnog het geld gekregen van 'm. Ik zou dus even contact zoeken met de betreffende persoon.

[ Voor 19% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-09-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:30:
Als je bij RMA duidelijk hebt aangegeven(met naam en adresgegevens) de nieuwe eigenaar te zijn , heb je in dit geval volgens mij maar weinig met 420436 aka mastergup te maken. Ondanks dat het een smerige streek van hem is, zou ik mijn pijlen volledig op de winkel richten die dit heeft afgehandeld, zij zijn degene die het verprutst hebben.
420436 aka mastergup heeft de videokaart opgehaald dat veranderd de zaak toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dat valt onder nalatigheid van de winkel, die zijn in deze volledig aansprakelijk. Zal het nog sterker vertellen, 420436 aka mastergup valt hier helemaal buiten. Het is topicstarter naar winkel en weer terug.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

als hij een automatische mail van de winkel heeft gekregen: Hey je kaart ligt klaar, kom hem ophalen.

dan ligt het wel degelijk aan de winkel.

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:19:
Dat valt onder nalatigheid van de winkel, die zijn in deze volledig aansprakelijk. Zal het nog sterker vertellen, 420436 aka mastergup valt hier helemaal buiten. Het is topicstarter naar winkel en weer terug.
Zeer zeker niet.

De winkel is in gebreke, dat klopt, en die zouden actie moeten ondernemen. Dat doen ze niet vanzelf. Het is een dusdanig unieke situatie dat de winkel ook nog kan verdedigen dat ze in goed vertrouwen hebben gehandeld. Ze hebben in hun administratie niet anders dan dat de ophaler de koper was.

Je zal dus wel iets anders te werk moeten gaan dan hakken in het zand en wachten tot de winkel wat doet. Samenwerken met de winkel, ook al doen ze het in eerste instantie niet van harte, maakt het leven een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedydown schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:13:
als hij een automatische mail van de winkel heeft gekregen: Hey je kaart ligt klaar, kom hem ophalen.

dan ligt het wel degelijk aan de winkel.
In ieder geval wist hij dat die kaart er lag.
Hij wist ook dat die niet meer zijn eigendom was.
Trek je conclusie.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:28:
[...]

Ze hebben in hun administratie niet anders dan dat de ophaler de koper was.
Het is me niet 100% duidelijk of de winkel wel of niet op de hoogte was van de nieuwe eigenaar, maar mocht dat wel zo zijn (in eerste instantie vanuit gegaan), zou ik de winkel aansprakelijk stellen. En wie weet heeft de eerste eigenaar zich wel voorgedaan als de 2de koper, maar dan nog zijn ze in gebreke gebleven door niet om een legitimatie te vragen.

Morele kant van dit diefstalverhaal is dat mastergup dit voor de volle 100% op zijn schouders mag dragen, maar lijkt het me juridisch gezien toch anders in elkaar te zitten.

Aardige vergelijking is misschien een kettingbotsingverhaal waar 6 auto bij betrokken zijn, ze weten allemaal wie de echte schuldige is, maar toch moet je de schade verhalen op de degene die achter op jou is geknald.

Ben juridisch niet onderlegd, beschik alleen over boerenverstand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:05
Om even in te haken op het boerenverstand; ik zou het als winkelier enigszins vreemd vinden als een kaart via de post binnenkomt voor een RMA, maar vervolgens wel wordt afgehaald als deze terug is? (Overigens, stond er wel een afzender op het pakketje?)

Dubieuze kwestie in dit geval, Floppus zijn berichten beloven weinig goeds natuurlijk, maar feit blijft wel dat het an sich een kwestie is tussen TS en winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
De winkel was op de hoogte dat ik niet de 1e eigenaar was, garantie is ook geacepteerd daat was geen probleem. ze hebben wel zijn id gevraagd maar met smoesjes en mooi praten hebben ze hem toch mee gegeven.

De winkel heeft gezegd dat ze fout zaten door het mee tegeven aan mastergup, ze moeten alleen nog kijken hoe ze het gaan oplossen. ondertussen heb ik aangifte gedaan.

zijn nieuwe nummer en adres heb ik ook de winkel heeft hem ook an de lijn gehad en hij zou kijken wat er nou "gebeurd" zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Duidelijk. Winkel zou eerst nog kunnen proberen de kaart binnen een acceptabele termijn van hem terug te krijgen, lukt dat niet moeten ze jou schadeloos stellen. Hoe dom kun je als winkelier zijn om wel naar een ID te vragen, maar alsnog in smoesjes trappen . Maar dat zullen ze inmiddels zelf ook wel door hebben.

Ik vraag me af of je in deze wel aangifte tegen mastergup kan doen.Juridisch gezien heeft de winkel jou benadeeld en de winkel is benadeeld(heeft zich vrijwillig laten benadelen ;) ) door mastergup.

Maar uiteindelijk zal mastergup na aangifte van de winkel, voor de rechter worden gesleept en de winkel schadeloos moeten stellen + een gepaste straf als gevolg voor zijn daad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Apart dat je profiel opgeeft voor een stukje hardware, mss nu een leuk kaartje maar over paar jaar ook geen drol meer waard...

Hij was nogal actief op tweakers, en die Alienhunter had eerder ook iets in zijn profiel staan dat hij iets met politie of recherche te maken had, wat nu ook weg is gehaald, vind het maar stinken..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sain onez, laat mij erbuiten en ga niet iets zeggen wat je niet kan weten hoe het zit, oke.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:27:
@sain onez, laat mij erbuiten en ga niet iets zeggen wat je niet kan weten hoe het zit, oke.

Vind het maar stinken, je weet niet waarover je het hebt en hoe het zit dus graag hierover niets meer zeggen.

En wat betreft dat ik ook iets in mijn profiel had staan is je reinste bs, laat eens zien dan wat ik had staan anders graag hierover je mond houden als je niets weet van de hele zaak, kom op zeg, hoef dit echt niet te pikken.
Vind je het zelf ook niet apart dat je er dan zo agressief opspringt?

Ik zeg niet dat je er iets mee te maken hebt, maar een uitleg zou geen kwaad kunnen. Je bent er tenslotte bij aanwezig geweest. Het is dan op zijn minst sociaal verantwoord enigszins mee te werken met de gedupeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hardware verkoopt en je krijgt er lucht van dat degene die het van je gekocht heeft een rma heeft aangemaakt moet je er met je poten vanaf blijven ook al staat die hardware op je account, je hebt het verkocht dus ben je geen eigenaar meer.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:34:
Ik werk allang met Knoffy en Floppus mee maar dan moet men niet dit ineens gaan plaatsen als ze niets weten, dan reageer ik zo ja.

Knoffy weet dat ie me altijd kan bereiken en alle hulp die ik kan bieden krijgt ie zonder pardon.
Dan kan je beter zeggen dat je al contact hebt met de mods en je uiterste best doet om te helpen. Er wordt je namelijk niets verweten, er wordt alleen naar de feiten gekeken en links gelegd. Doordat je nu zo agressief reageerde maak je het allemaal erg verdacht - je uitleg verhelderd het meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:34:

Als je hardware verkoopt en je krijgt er lucht van dat degene die het van je gekocht heeft een rma heeft aangemaakt moet je er met je poten vanaf blijven ook al staat die hardware op je account, je hebt het verkocht dus ben je geen eigenaar meer.
Een betrouwbare verkoper zou dan zijn uiterste best doen om de nieuwe eigenaar te helpen waar mogelijk.
Dit is gewoon een achterbakse streek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

^^
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:27:

Vind het maar stinken, je weet niet waarover je het hebt en hoe het zit dus graag hierover niets meer zeggen.

En wat betreft dat ik ook iets in mijn profiel had staan is je reinste bs, laat eens zien dan wat ik had staan anders graag hierover je mond houden als je niets weet van de hele zaak, kom op zeg, hoef dit echt niet te pikken.
Als hij de deal al bij jou heeft laten plaatsvinden, dan is het nogal een bekende van je, het zou je anders wel sieren om dit dan op te lossen, al is het alleen al om je naam te zuiveren, ipv wat te lopen blaaten.. ;(

[ Voor 99% gewijzigd door SAiN ONeZ op 27-09-2013 20:09 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ga ik erg boos worden wanneer iemand zulke streken uitvreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sain onez, je moet nu echt ophouden want je weet niets en dan begin jij zo, eikel dat je bent.

lees eerst iets gvd voor je begint te mekkeren, ik heb hier helemaal niets mee te maken dus flikker een eind op.

met je.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3x diep inademen en rustig uitademen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik lees wel dat alienhunter de plek van de deal verschaftte, maar van wie hij dan de vriend is komt mij niet duidelijk over. Misschien kent ie de ts wel? Dan is de context sowieso al 180 graden anders....

[ Voor 14% gewijzigd door mveijden op 27-09-2013 20:26 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees een Mastergup die winkel en TS een streek heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik met die rma te maken, de ruil is hier geweest maanden terug en dat staat buiten dit.

Er is hier maanden terug geruild van systeem en erna is de kaart rma gestuurd dus sta ik HELEMAAL buiten deze rma.

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:27:
Wat heb ik met die rma te maken, de ruil is hier geweest maanden terug en dat staat buiten dit.
Niets, je kent de persoon en dat is 't dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

@Alienhunter, ik leg alleen maar links indd, maar nu ik dit lees en het geen vriend/bekende meer is heb je er toch wel al actie op ondernemen, wilde je nergens van betichten maar het ging mij erom dat je zulke vrienden niet wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Eerst vragen dan pas iets gaan roepen want je wist niet hoe het zat.

Knoffy had me benaderd en heb hem het advies gegeven een forum te openen en mijn medewerking al gegeven voor dit forum er was.

Hopelijk is het duidelijk voor een ieder dat ik niets met de rma te maken heb nu, deal die hier gesloten is geweest was ruilen van systeem tussen mastergup en knoffy..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:02:
Eerst vragen dan pas iets gaan roepen want je wist niet hoe het zat.

Knoffy had me benaderd en heb hem het advies gegeven een forum te openen en mijn medewerking al gegeven voor dit forum er was.

Hopelijk is het duidelijk voor een ieder dat ik niets met de rma te maken heb nu, deal die hier gesloten is geweest was ruilen van systeem tussen mastergup en knoffy, maanden erna is de kaart rma gegaan en dit voorgevallen en leen, weet knoffy, al mijn medewerking hieraan.
Je mag er dan niks mee te maken hebben maar mijn god, beetje fatsoen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:11:
[...]

Je mag er dan niks mee te maken hebben maar mijn god, beetje fatsoen kan geen kwaad.
Hij heeft het toch aardig duidelijk uitgelegd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:20:
[...]

Hij heeft het toch aardig duidelijk uitgelegd volgens mij.
Dus dit is een normale manier van communiceren?

Verwijderd in "bestolen door 420436 aka mastergup"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Intelligo, hoezo normaal en fatsoen.

Moet ik dus me laten vertellen wat ik moet doen en wat helemaal niet waar is wat er gezegd wordt want ik heb niets met die rma te maken en daar gaat het om.

Dat een paar maanden ervoor hier een deal heeft plaats gevonden heeft hier niets mee te maken, dit gaat over een rma.

Verder heb ik nu uitgelegd hoe het zit en houd ermee op want slaat werkelijk nergens meer op dit.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:52:
@Intelligo, hoezo normaal en fatsoen.

Moet ik dus me laten vertellen wat ik moet doen en wat helemaal niet waar is wat er gezegd wordt want ik heb niets met die rma te maken en daar gaat het om.

Dat een paar maanden ervoor hier een deal heeft plaats gevonden heeft hier niets mee te maken, dit gaat over een rma.

Verder heb ik nu uitgelegd hoe het zit en houd ermee op want slaat werkelijk nergens meer op dit.
Fatsoenlijk reageren ook al wordt je ergens van beticht. Als je rustig had vertelt dat je er niks mee te maken had was alles direct duidelijk en klaar.
Door als een dwaas te gaan schreeuwen en schelden haal je jezelf alleen maar naar beneden.

Ben benieuwd naar de afloop van dit verhaal, en wat de politie hier voor rol in kan spelen.

• knoffy
jongens rustig aan, Alienhunter1970 heeft mij alleen maar geholpen.
de deal hebben we (maanden terug) bij Alienhunter thuis gedaan omdat mastergup eigenlijk geen verstand had van monteren en demonteren.
Ze ware kennisen van elkaar maar dat is na dit voorval ook gelijk beindigd.

de kaart is een maand geleden terug voor een rma gegaan, en daar had alienhunter niks mee te maken.
die heb ik alleen voor hulp gevraagd aangezien het bij hem thuis gerolen was.

de winkel heeft mij nog wel gebeld en ze hebben de zaak voorgelegd bij hun jurist wat daar uitkomt moeten we even afwachten. ze hebben mastergup ook al aan de lijn gehad en hij heeft gezegt "dat hij zoveel gerolen en verkocht had dat hij het 'perongeluk' heeft opgehaald en al weer verder heeft gerolen. Wel zit hij in de ww maar hij was wel op zijn werk en kon daarom niet zolang praten...."

het is dus gewoon geen betrouwbaar persoon.

wel bedankt alvast voor alle meningen en adviezen.

[ Voor 13% gewijzigd door knoffy op 28-09-2013 16:49 ]

• pcgek
  • Niet online

pcgek

ze hebben mastergup ook al aan de lijn gehad en hij heeft gezegt "dat hij zoveel gerolen en verkocht had dat hij het 'perongeluk' heeft opgehaald en al weer verder heeft gerolen.
Hebben ze nu dan een regeling met hem getroffen?, neem aan dat als ze met hem hebben gesproken er ook iets concreets is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:53

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Dan te denken dat die kerel bij mij op een LAN is langs gekomen en lekker gezellig mee heb gepraat.. Ik heb ook spul met hem gerolen lang terug maar ok, ik ga dus ook deze ''tweaker'' maar eens uit mijn lijst betrouwbare mensen / tweakervrienden schrappen..

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Best vreemd... Tijdje geleden is Wilco bij mij langs geweest om zijn videokaart te ruilen, ging allemaal perfect en gaf mij zelfs nog wat tips... Alleen sinds een tijdje reageerd hij niet meer op mijn DM's.... Wie wat gegevens nodig heeft moet maar zeggen.

[ Voor 51% gewijzigd door Ferry H. op 29-09-2013 15:00 ]

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 10:57
Een persoon hoeft morgen niet meer zo te zijn hoe hij/zij vandaag is.
Of, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Als ik dit topic lees lijkt het mij gewoon dat hij verkeerd bezig is. Dan kan hij enkele maanden geleden nog zo eerlijk zijn geweest en een goeie gozer zijn (misschien is hij nog steeds wel een goeie gozer), maar dat haalt niet weg dat hij in deze gewoon fout bezig is.

Het voornaamste voor knoffy lijkt me dus inderdaad via de winkel zijn videokaart alsnog terug te krijgen, dan is dat 'verlies' in ieder geval recht gezet. En daarnaast zou knoffy (en Tweakers) bij de betreffende instanties melding kunnen maken van wat mastergup heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Als je weet waar mastergup woont zou ik gewoon bij hem langsgaan om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ben ik de enige die me hier stoort aan het woord 'gerolen' ? Het is 'geruild' in ABN. Anders terug naar school...

Verder kunnen ze wel een jurist erbij halen, maar als ik iets in reparatie neem en ik geef het aan de verkeerde terug dan heb ik toch een probleem. Ik denk dat een vervangende kaart moeten leveren aan jou en de rest maar laten uitzoeken met hun jurist en mastergup.

Het kan niet zo zijn dat je nu zonder videokaart zit omdat ZIJ een fout hebben gemaakt. Dat ze in praatjes zijn getrapt van iemand anders is echt HUN probleem waarvan ze in mijn ogen niet JOUW probleem moeten maken.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:34:
Ben ik de enige die me hier stoort aan het woord 'gerolen' ? Het is 'geruild' in ABN. Anders terug naar school...
Dat is dialecttaal uit de buurt van Tilburg. Ik had ooit een collega uit die omgeving en die had iets (kleding) gekocht bij een winkel dat achteraf niet paste, en een discussie met een andere collega ging ongeveer als volgt:
"Waarom heb je het dan niet gerolen"?
"Ik heb niet gevragen of dat kon want ik heb dat niet gedurven"

Mij lijkt ook dat die jurist niets anders zal kunnen concluderen dan wat hier al gezegd wordt, knoffy heeft het RMA gestuurd en daar bewijs van, dus moet hij het retour krijgen. Als het niet volgens hun eigen regels is om garantie door te schuiven, hadden ze de RMA niet moeten accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:34:
Wilde het net posten...

rui·len (ruilde, heeft geruild)
1 (van zaken) in de plaats van andere geven of nemen
2 verwisselen: met iem. van plaats ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
sorry allemaal voor het woord gerolen (vind het een prima woord)

maar de winkel heeft het eindelijk netjes opgelost door mij kosteloos een nieuwe kaart toe te sturen, het heeft wel lang geduurd en enig aandringen was nodig.
of ze de kosten gaan verhalen op mastergup weet ik niet wel heb ik aangeboden als ze dat gaan doen ik mijn medewerking verleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Fijn dat jij in elk geval een nieuwe kaart hebt. Ik vind het maar een sneue actie van die Wilco, tweakers-onwaardig.
Pagina: 1