Beste Tweakers,
Binnen enkele weken zal ik thuis aangesloten worden op het glasvezelnet. Daarnaast gaat m'n 32" HD ready TV de deur uit en zal er een andere degelijke TV (+-700€) voor in de plaats komen.
Nu ben ik dus opzoek naar een mediaspeler, deze zal gebruikt worden i.c.m.:
- Nieuwe TV
- Philips surround setje (optische aansluiting)
- NAS (Deze moet ik nog kopen, en zal waarschijnlijk een Synology DS213 of DS214 worden.)
- Logitech Harmony One+
Eisen/wensen
- Stream via gigabyt aansluiting vanaf m'n NAS (belangrijkste eis)
- Info en sub's van films via internet downloaden
- CD speler (Indien mogelijk, moet toch nog wat films van de oude garde afspelen haha)
- Geen HDD bay benodigd, mag wel uiteraard
- Liefst bekend merk/type (i.v.m. database Logitech)
Buiten deze eisen/wensen geef ik veel om een gebruiksvriendelijke en goede software ondersteuning. Ook allerlei soorten features waarmee ik een beetje kan prutsen zijn een meerwaarde. Denk hierbij aan DLNA.
Qua budget zat ik te denken aan zo'n €200, maar zit zeker niet vast aan dit bedrag.
Zelf kwam ik uit bij deze mediaspelers:
Mede8er MED800X3D
Graag zie ik jullie reacties tegemoet!
Alvast bedankt!
Binnen enkele weken zal ik thuis aangesloten worden op het glasvezelnet. Daarnaast gaat m'n 32" HD ready TV de deur uit en zal er een andere degelijke TV (+-700€) voor in de plaats komen.
Nu ben ik dus opzoek naar een mediaspeler, deze zal gebruikt worden i.c.m.:
- Nieuwe TV
- Philips surround setje (optische aansluiting)
- NAS (Deze moet ik nog kopen, en zal waarschijnlijk een Synology DS213 of DS214 worden.)
- Logitech Harmony One+
Eisen/wensen
- Stream via gigabyt aansluiting vanaf m'n NAS (belangrijkste eis)
- Info en sub's van films via internet downloaden
- CD speler (Indien mogelijk, moet toch nog wat films van de oude garde afspelen haha)
- Geen HDD bay benodigd, mag wel uiteraard
- Liefst bekend merk/type (i.v.m. database Logitech)
Buiten deze eisen/wensen geef ik veel om een gebruiksvriendelijke en goede software ondersteuning. Ook allerlei soorten features waarmee ik een beetje kan prutsen zijn een meerwaarde. Denk hierbij aan DLNA.
Qua budget zat ik te denken aan zo'n €200, maar zit zeker niet vast aan dit bedrag.
Zelf kwam ik uit bij deze mediaspelers:
Mede8er MED800X3D
Graag zie ik jullie reacties tegemoet!
Alvast bedankt!