Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
die durf ik ook niet te zeggen,vraag het even aan HR/finance? Heb ik ook laatst gedaan toen ik de bedragen even niet meer snapte op mijn loonstrook
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Klopt, maar omdat het in zoveel CAO's terug komt heb ik de hoop dat het antwoord hier snel verschijnt. Anders stuur ik morgen nog een mailtje naar P&O.
Maar T.net is over het algemeen sneller kwá respons
Maar T.net is over het algemeen sneller kwá respons
Gokje: 1/18e deel van een uurloon, 2/18e van een uurloon, 3/18e van een uurloon. Komt (ongeveer) op 5,5%, 11% en 16,5% neer.DukeN schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:30:
In veel CAOs; zoals die van de zorg vinden wij:
bereikbaarheidsdienst/consignatiedienst
• op erkende feestdagen: 3/18;
• op zaterdagen/zondagen: 2/18;
• op overige dagen: 1/18;
Waar staat de 18 voor? 18 % van een uur? Maand salaris? Ik kan geen duidelijkheid vinden.
Ook veel geGoogle geeft geen duidelijkheid.
Dat idee heb ik ook, maar waarom staan er dan geen % en in de CAO's. Gewoon duidelijk zoals jij nu aangeeft. Die "18" zou iemand met een rede verzonnen hebben. Waarom?
Er staat ook voor:
"De in het vorige lid bedoelde compensatie bedraagt per uur in het geval van:"
Die in het vorige lid bedoelde compensatie is "vrije tijd". Dus het gaat hier om tijd. 1/18 van een uur etc. Oftewel, 18, 9 of 6 uur bereikbaar zijn voor een uur extra vrije tijd.
"De in het vorige lid bedoelde compensatie bedraagt per uur in het geval van:"
Die in het vorige lid bedoelde compensatie is "vrije tijd". Dus het gaat hier om tijd. 1/18 van een uur etc. Oftewel, 18, 9 of 6 uur bereikbaar zijn voor een uur extra vrije tijd.
[ Voor 14% gewijzigd door MrAngry op 19-09-2013 15:45 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Duidelijk! Bedankt!
Pagina: 1