nee express niet overklokt (ging niet lekker)
loopt op orginel 750 mhz (Duron)
op een abit A7V-E (is goedkoop mb van mycom)
kan voltages niet instellen vandaar niet overclockt
in een 300wattkast zo'n zelfde heb ik al eens eerder gebruikt en geen problemen mee hier in NL zit een duron 700@850 in (abit kt7)
loopt op orginel 750 mhz (Duron)
op een abit A7V-E (is goedkoop mb van mycom)
kan voltages niet instellen vandaar niet overclockt
in een 300wattkast zo'n zelfde heb ik al eens eerder gebruikt en geen problemen mee hier in NL zit een duron 700@850 in (abit kt7)
ja, loopt het daar op een andere spanning?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
mijn vermoede gaat ook die kant opOp woensdag 06 juni 2001 10:15 schreef HaaZie het volgende:
ja, loopt het daar op een andere spanning?
waar kan ik dat evetueel checken ????
===
ELEKTRICITEIT
De netspanning in Groot-Brittannië is 240 Volt/50 Herz. Nederlandse apparaten verdragen dat, maar wie elektrische apparatuur meeneemt op vakantie, heeft voor de stekker wel een adapter nodig.
===
Zou dus geen probleem moeten zijn
ELEKTRICITEIT
De netspanning in Groot-Brittannië is 240 Volt/50 Herz. Nederlandse apparaten verdragen dat, maar wie elektrische apparatuur meeneemt op vakantie, heeft voor de stekker wel een adapter nodig.
===
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
in nl is het 220voltOp woensdag 06 juni 2001 10:21 schreef Rhino het volgende:
===
ELEKTRICITEIT
===
zou het kunnen dat de stroom te hoog is
en hierdoor evetueel de pcmonitor hem uitschakeld ivm hogere spanning of temperatuur ???
dan blijft hij het toch geen 10-15 minuten doen ???
wordt dan toch veel sneller warm ?????
Verwijderd
Ik weet ook niet wat voor proc er in zit ?Op woensdag 06 juni 2001 10:27 schreef sebasel het volgende:
Verwijderd
Het kan zijn dat de ventilator niet draait en daarom het nog 10 tot 15 mins uithoudt. Check iig al je bekabeling etc.Op woensdag 06 juni 2001 10:27 schreef sebasel het volgende:
Verwijderd
Dat weet je wel, Duron 750 MHz, heeft ie al gezegd.Op woensdag 06 juni 2001 11:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor proc er in zit ?
Anders meet de temperatuur eens, met MBM of zo. Als hij steeds na dezelfde tijd vastloopt, kan het wel aan de temperatuur liggen.
Verwijderd
He verrekOp woensdag 06 juni 2001 11:08 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Dat weet je wel, Duron 750 MHz, heeft ie al gezegd.
Anders meet de temperatuur eens, met MBM of zo. Als hij steeds na dezelfde tijd vastloopt, kan het wel aan de temperatuur liggen.
heb ik dus ook tegen hem gezegd (waar hij dat kan vinden en mij even moet melden wat de waarders zijnOp woensdag 06 juni 2001 11:08 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Dat weet je wel, Duron 750 MHz, heeft ie al gezegd.
wordt niet eerder dan morgen hij zit op zijn werk (ik ook) en als ik wat weet post ik het hier
update:
cpu begint op 23 graden stijgt naar 33 normaal
wordt max 39 graden
daar ligt het niet aan
is het probleem misschien dat de voeding niet helemaal tof is
als hij hem uit zet meot hij een tijdje wachte voor hij weer aan wil
switch iet helaam tof of voeding niet stabiel genoeg ??? of blijft er wat hangen ??
ik heb nu gemeld dar ik de voltage wil weten
en dat hij als hij niet meer aan wil de stekker er uit moet halen tot 30 tellen en dan nogmaals proberen of hij het dan wel doet
immand nog ideeen / oplossingen / advies
cpu begint op 23 graden stijgt naar 33 normaal
wordt max 39 graden
daar ligt het niet aan
is het probleem misschien dat de voeding niet helemaal tof is
als hij hem uit zet meot hij een tijdje wachte voor hij weer aan wil
switch iet helaam tof of voeding niet stabiel genoeg ??? of blijft er wat hangen ??
ik heb nu gemeld dar ik de voltage wil weten
en dat hij als hij niet meer aan wil de stekker er uit moet halen tot 30 tellen en dan nogmaals proberen of hij het dan wel doet
immand nog ideeen / oplossingen / advies
Verwijderd
Ik heb ook zo iets met een PII gehad lag aan de bios die zette de pc gewoon na een 25minuuten uit
misschien het zelfde????
dat ie op standby gaat en dan misschien uit gaat???
dat ie op standby gaat en dan misschien uit gaat???
opgelost met een bios upgade of andere instellingen
welke 
of alleen suspend(sleep) mode uit gezet
of alleen suspend(sleep) mode uit gezet
Verwijderd
Gewoon alles daar uit gezet wat er mee temaken kon hebben weet alleen niet maar wat sorry 
ergens bij standby kon je dat allemaal regelen alleen is dat alweer een tijdje geleeden
ergens bij standby kon je dat allemaal regelen alleen is dat alweer een tijdje geleeden
enigen probleem pc staat in engeland en mijn broertje is een echt "gebruiker" dus bios flashen en zo is als een van de laaste optie'sOp donderdag 07 juni 2001 10:05 schreef Michiel_H het volgende:
Bios Flashen, dat lijkt me inderdaad ook wel een goede. Heeft hier ook gewerkt.
Verwijderd
Hartstikke simpel. Gewoon diskette met een autoexec.bat opsturen of meelen. Dan moet het toch lukken?Op donderdag 07 juni 2001 10:10 schreef sebasel het volgende:
[..]
enigen probleem pc staat in engeland en mijn broertje is een echt "gebruiker" dus bios flashen en zo is als een van de laaste optie's
ik doe het altijd "handmatig"
dus weet niet hoe het met een autoexec.bat werkt
dus weet niet hoe het met een autoexec.bat werkt
Verwijderd
Effe je autoexec.bat op je C schijf openen. Dan even logisch nadenken. Dan weet je hoe zo'n autoexec.bat werkt (ik weet het zo 123 ook niet). Notepad openen. En dan dat invullen wat jij altijd handmatig invoert.Op donderdag 07 juni 2001 10:24 schreef sebasel het volgende:
ik doe het altijd "handmatig"
dus weet niet hoe het met een autoexec.bat werkt![]()
Je moet natuurlijk wel wat voor je broertje over hebben.
update: hij mailde dit:
volgens mij zijn de voltage ok, want ze zitten allemaal net onder de waarde (bv 12 zit op 11.9, 5 op 4.8 ofzo) en blijven stabiel mijn computer doet het alleen als ik een tijdje de stkeer eruit heb, als hij afslaat, en de stekker blijft erin kan ik hem na een hele dag niet aanzetten, als ik dan de kabel eruit haal voor een tijdje, kan ik hem wel opstarten. om op je volgende meel antwoored te geven, hij slaat af. alsof de stroom uitvalt weetje netjes afsluiten doet hij niet. wat kan het zijn?
toch een brakke voeding ?????
volgens mij zijn de voltage ok, want ze zitten allemaal net onder de waarde (bv 12 zit op 11.9, 5 op 4.8 ofzo) en blijven stabiel mijn computer doet het alleen als ik een tijdje de stkeer eruit heb, als hij afslaat, en de stekker blijft erin kan ik hem na een hele dag niet aanzetten, als ik dan de kabel eruit haal voor een tijdje, kan ik hem wel opstarten. om op je volgende meel antwoored te geven, hij slaat af. alsof de stroom uitvalt weetje netjes afsluiten doet hij niet. wat kan het zijn?
toch een brakke voeding ?????
Verwijderd
Naar mijn weten kan het inderdaad niet aan een hogere netspanning liggen. En zoals jij het zegt lijkt het inderdaad aan de voeding te liggen.Op donderdag 07 juni 2001 15:14 schreef sebasel het volgende:
niemand meer ????
Dus dan zal je broertje je sig toch eens moeten lezen: Never be afraid to try something new. --> Voeding verwisselen.
Update 2:
als de stekker in de voeding bljft zitten an da hij uit is doet hij het niet
de stekker er uit dan achten en dan doet hijhetweer
in de bios heeft hij het 21min gedaan daarna 9min daarna min
is dit nu de voeding of het moederbord ???
als hij de frontside bus naar beneden gooit
90mhz dan doethijhet een uur ???
ik snap er geen hol meer van
hiet zijn watwaardes gemeeten in de bios die 21 minuten:
computer bleef aan in bios voor ongeveer 21 minuten. In die tijd waaren dit de waarden:
MB Tempertuur CPU temp RPM (fan) vcore 3.3v
25/77 29/84 5371 1,56 3,27
26/78.5 30/86 5461 1,58
27/80.5 31/87.5 5328
28/82 32/89.5 5461
29/84 33/91 5328
34/93 5371
35/95 5461
36/96.5 5371
5461
5371
5461
5371
5328
5371
5416
5371
5328
5v 12v 686A
4,9 11,92 ignore
heb ik veranderd en werdt en bleef toen 3.38v
wie o wie helpt mij
(ik denk er hardan om die kast hier te laten sturen

[edit] irri plakken van uit excel
[edit]
als de stekker in de voeding bljft zitten an da hij uit is doet hij het niet
de stekker er uit dan achten en dan doet hijhetweer
in de bios heeft hij het 21min gedaan daarna 9min daarna min
is dit nu de voeding of het moederbord ???
als hij de frontside bus naar beneden gooit
90mhz dan doethijhet een uur ???
ik snap er geen hol meer van
hiet zijn watwaardes gemeeten in de bios die 21 minuten:
computer bleef aan in bios voor ongeveer 21 minuten. In die tijd waaren dit de waarden:
MB Tempertuur CPU temp RPM (fan) vcore 3.3v
25/77 29/84 5371 1,56 3,27
26/78.5 30/86 5461 1,58
27/80.5 31/87.5 5328
28/82 32/89.5 5461
29/84 33/91 5328
34/93 5371
35/95 5461
36/96.5 5371
5461
5371
5461