Vista geeft in browsers Frankrijk als default aan

Pagina: 1
Acties:

• nvdwolk22
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Hallo,

Ik heb hier een Vista computer die bij openen van Chrome en Firefox default op Frankrijk staat ingesteld.

Ik heb onder regional settings alles goed staan in Vista.

Heeft iemand een idee waar dit verder aan kan liggen?

Alvast dank voor het antwoord.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dus je land en regio staan goed? Zowel in Windows Configuratiescherm, is in je browser zelf? Heb je het alleen bij Chrome en FF, of ook IE?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• nvdwolk22
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Ik denk dat het in de settings van de satteliet modem zit, het is een surfbeam sm1101 waar ik het IP adres niet van kan achterhalen.. iemand?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Satelliet modem? Ga eens naar http://www.watismijnip.nl en voer het IP-adres dat daar staat eens in als zoekterm voor Google? Eens kijken welke ISP en regio daar bij wordt vermeld.

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 19-09-2013 14:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
nvdwolk22 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:55:
Ik denk dat het in de settings van de satteliet modem zit, het is een surfbeam sm1101 waar ik het IP adres niet van kan achterhalen.. iemand?
Hmm....klinkt vreemd? Kijk, als je een IP krijgt (vandaar de vraag van Raven) die aan een Franse provider toebehoord (zou vreemd zijn lijkt me) dan klinkt het ook nog wel logisch?
Wel slordig van je satelliet aanbieder dat dat dan zo is overigens... :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is dat dan geen mogelijk effect van het opraken van de IP-adressen? Dat ongebruikte nu onderling uitgewisseld worden en je dit soort gekke dingen kunt krijgen?

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 19-09-2013 14:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zijn het inderdaad enkel firefox en chrome? Want volgens mij kan je binnen iig Chrome ook nog land/taalinstellingen aanpassen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:05
DNS instelling?
Pagina: 1