• Mtijn84
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-06-2015
Op mijn werk mag ik een laptop bestellen via Paradigit (http://www.paradigit.nl/P...P/01_LAPTOPS/default.aspx).

Mijn budget is maximaal 600 euro.

Ik gebruik de laptop voor Office pakketten, internet, multimedia, en sporadisch beeldbewerking (PSP en Photoshop).
Ik ben nogal een alles-door-elkaar gebruiker; het komt vaak voor dat alles tegelijk open staat.

Welke laptop kan ik het beste bestellen?

Zelf twijfel ik tussen de Acer Aspire E1 572-54206G75Dnkk en de Toshiba Satellite P845t-105.
Touchscreen zou een leuke plus zijn, maar geen noodzaak.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van deze laptop is dat er geen DVD-brander in zit, op veel websites staat dit verkeerd in de omschrijving, ben zelf nog in gevecht met de leverancier omdat ik de aangeboden specs wil voor het geboden bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Voor €25 ben je (of de leverancier) klaar.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 09:44
is die 600 euro incl of excl btw?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 299,- heb je al een laptop die aan je eisen voldoet. Zelf kocht ik er laatst ook een, het is wel een nieuw merk en een nieuwe winkel. Daar moet je dus wel vertrouwen in hebben maar het gaat natuurlijk gepaard met garantie. Zelf vind ik hem supersnel werken en zeer licht en makkelijk in gebruik. 4GB Ram en 1.87GHZ laat hem wel lekker draaien. Je kan zelf even een kijkje nemen, ik zal de link er even neerzetten.

*Hier stond spam*

[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 11-03-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 00:29

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Ik zou in iederegeval iets met een ssd nemen trouwens volgens mij ben je wel iemand die een redelijke processor nodig heeft en die amd a6 die in die laptop die je aanwijst zit is niet al te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:52:
Voor 299,- heb je al een laptop die aan je eisen voldoet. Zelf kocht ik er laatst ook een, het is wel een nieuw merk en een nieuwe winkel. Daar moet je dus wel vertrouwen in hebben maar het gaat natuurlijk gepaard met garantie. Zelf vind ik hem supersnel werken en zeer licht en makkelijk in gebruik. 4GB Ram en 1.87GHZ laat hem wel lekker draaien. Je kan zelf even een kijkje nemen, ik zal de link er even neerzetten.

*Hier stond spam*
Eerste zin van de TS: "Op mijn werk mag ik een laptop bestellen bij Paradigit".

Hij wil dus geen nieuwe winkel.

[ Voor 6% gewijzigd door DaMarcus op 11-03-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Laatst online: 13-09 21:48
Ik heb ook een vraag tweakers,

Ik ben vorig jaar begonnen met een opleiding applicatieonwikkelaar waarmee ik tot nu toe alleen websites heb leren maken (HMTL, PHP), en we gaan binnenkort leren werken met sea sharp. Toen ik begon met de opleiding had ik snel een laptop nodig en heb ik dus een HP Pavilion g7 (windows 8.1) aangeschaft voor 400euro. Maar er wordt mij vanuit meerdere hoeken geadviseerd een macbook aan te schaffen voor het programmeren.

Mijn vraag is dus, is het beter om met een mac te werken (lees:programmeren) en waarom? En aangezien ik een niet al te groot budget heb, weet iemand misschien een goede site waar ik er een 2e hands kan vinden? Als ik er 1 zou kunnen aanschaffen zou ik niet persé een nieuwste van de nieuwste willen/hoeven.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:46
Sea Sharp? Is dat een walvisactivisten boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Vraag het ze eens zelf waarom ze het je adviseren. Zij hebben er blijkbaar genoeg ervaring mee.

^lawl, vast en zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door Chris Smoove op 11-03-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Laatst online: 13-09 21:48
Bedankt.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Programmeren kun je op elke laptop toch? Ook in Sea Sharp ;-).

Jouw HP-tje volstaat prima. Ik ben wel benieuwd naar de motivatie van 'de meerdere hoeken' waarom een Macbook beter zou zijn om te programmeren.

Ben zelf geen programmeur, maar een vriend van me programmeert al jaren heel internet aan elkaar op z'n Lenovo Txxx series, met alleen z'n VI editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 00:29

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Angelo2510 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:38:
Ik heb ook een vraag tweakers,

Ik ben vorig jaar begonnen met een opleiding applicatieonwikkelaar waarmee ik tot nu toe alleen websites heb leren maken (HMTL, PHP), en we gaan binnenkort leren werken met sea sharp. Toen ik begon met de opleiding had ik snel een laptop nodig en heb ik dus een HP Pavilion g7 (windows 8.1) aangeschaft voor 400euro. Maar er wordt mij vanuit meerdere hoeken geadviseerd een macbook aan te schaffen voor het programmeren.

Mijn vraag is dus, is het beter om met een mac te werken (lees:programmeren) en waarom? En aangezien ik een niet al te groot budget heb, weet iemand misschien een goede site waar ik er een 2e hands kan vinden? Als ik er 1 zou kunnen aanschaffen zou ik niet persé een nieuwste van de nieuwste willen/hoeven.
Beetje jammer dat je hier een topic aan het kapen bent....
Maargoed wat maakt t uit. Ik kan je vezekeren dat je dus echt geen macbook nodig hebt voor progammeren ik doe het al jaren zonder Indien je iets hebt wat niet draait op windows kan je altijd een virtuele machine aanmaken met bijvoorbeeld linux en het daar op draaien. Dat hele macbook verhaal vindt ik een beetje jammer want dat is dus echt gewoon niet waar. Ik zie het steeds vaker dat mensen zeggen dat je een macbook nodig hebt voor dit en een macbook nodig hebt voor dat. Maar dat is gewoon niet waar punt uit :( Het enige wanneer je misschien (helaas) een macbook nodig hebt is voor het ontwikkelen van ios apps omdat dat alleen weer door apple binnen hun eigen platform gehouden wordt.... even voor de duidelijkheid ik heb geen hekel aan apple ofzo (zo klink ik misschien wel) maar ik vindt niet dat het de enige computer op de markt is. Vindt ik gewoon zonde want zo denken helaas veel mensen.

Owja en het is C Sharp :)
Bark_At_The_Cat schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:05:
Sea Sharp? Is dat een walvisactivisten boot?
Hij is wel goed hahah ;)

[ Voor 14% gewijzigd door TVH7 op 18-03-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuurmans
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik zou voor een (niet budget) laptop altijd even kijken bij BTO.
Pagina: 1