Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi allen,

Ik heb net een sd kaartje in mijn gs4 gedaan en alle apps handmatig naar sd verplaatst.( helaas zijn sommige apps niet mogelijk) kan iemand mij vertellen of er een instelling is dat mijn telefoon nu standaard de apps op de sd zet?

Bedankt vast!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:38
Als het goed is worden de apps nu automatisch op je SD kaart gezet.

[ Voor 74% gewijzigd door Ryan_ op 19-09-2013 09:42 ]

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik weet niet of er een bestaat helaas. Ik gok dat je dan wel sowieso je telefoon geroot moet hebben.

• R_026
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 13:42
Als je op google gezocht had kreeg je dit antwoord.

Apparently the "move to SD" card does't work very well. It only moves the app files, not the associated data. When I tried to move the game NFS Most wanted to the SD card - it only moved the app itself (34mb) and not the 1.5GB associated map/texture/sound file data etc. Not that useful.

Op dit moment heeft de samsung nog niet de mogelijkheid om de software van intern naar de sd the verplaatsen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
R_026 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:44:
Op dit moment heeft de samsung nog niet de mogelijkheid om de software van intern naar de sd the verplaatsen.
En dat gaat ook nooit komen. Alleen rooten en tools als bijv. FolderMount do the job. Geen andere opties.

Nickname does not reflect reality