Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onduidelijke vindbaarheid acties

Pagina: 1
Acties:

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Ik vraag me al een tijd af waarom er niet een vaste categorie is waarin sponsor/test/weggeefacties vallen. Ik zou ze graag allemaal volgen maar de vindbaarheid laat te wensen over. De ene keer vallen ze onder .Plans (Nokia Lumia 1020, D-Link gigabitrouter, Philips Fidelio A9), de andere keer onder Redactieblogs (Simcity, COD MW3) en dan weer onder gesponsorde acties (diezelfde D-Link-router weer, HTC One, Nikon D5200). Voor de vindbaarheid zou het een stuk duidelijker zijn als hier wat meer lijn in zat. Idee?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ja, daar gaan we scherper op letten.

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Ik geef dit weer even een schopje want naar mijn mening valt hier nog steeds veel winst te behalen als er wat aandacht aan besteed wordt. De actie "HTC en Tweakers geven vijf One mini's weg om te testen" is in de tracker terug te vinden onder Gesponsorde Acies maar (hoewel vandaag de winnaars bekend werden gemaakt) is hij niet terug te vinden op de front page en ook niet onder het linkje "Meer gesponsorde acties". Ik ben al blij dat zo'n actie überhaupt in de tracker verschijnt maar de vindbaarheid laat nog wel wat te wensen over wat mij betreft en dat is toch jammer, zowel voor de sponsor als voor mensen die mee willen doen als voor mensen die hebben aangegeven mee te doen en willen zien of er al iets bekend is over winnaars.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien wordt het snel beter, zie Misha in "Datum Tweakers Buildfest"

LinkedIn WoT Cash Converter

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei